Lancôme запускає абсолютно новий аромат
22 вересня 2019 року відбудеться світова прем'єра нових парфумів Lancôme. Вони стануть новим флагманським ароматом Будинку і відкриють наступну сторінку в його парфумерній історії. Розповідаємо все, що слід знати про нові пахощі.
У лютому оголосили, що до амбасадорів Lancômeприєднається Зендая Коулман. Гадали, що співачка і акторка представлятиме парфумерію Дому. До сьогодні те, який саме аромат довірили представляти Зендаї, зберігали в таємниці.
IDÔLE стане новим флагманським ароматом марки поряд з La Vie Est Belle і Tresor. Він заявлений як мускусно-квітковий шипр. Починається нотами бергамоту і груші, розкривається складними акордами троянди (рожева вода, абсолю грасської столисної троянди, а також есенція троянди з турецької Іспарти, створена спеціально для Lancôme) і жасмину (індійського великоквіткового жасмину грандіфлорум, абсолю єгипетського жасмину грандіфлорум, абсолю жасмину самбак). У серці композиції також панує акорд чистоти і свіжості. У базі заявлені пачулі, мускус, екстракт ванілі і техаського кедру.
Для роботи над пляшечкою запросили дизайнера Чафіка Гасмі. Він створив тонкий, витончений флакон, який можна затиснути в долоні або покласти до кишені джинсів. Цей флакон знаменує те, як змінилося теперішнє життя: стало легким і мобільним.
Створити квіткову композицію, здатну завоювати серця мільйонів, довірили трьом парфумерам. Всі вони – жінки з різних культур і країн: Шьямала Мезондьє (роботи для нішевих будинків Les Liquides Imaginaires і Etat Libre d'Orange), Надеж Ле Гарлантезек (роботи для Ex Nihilo, Narciso Rodriguez і Eutopie) та Адріана Медина (Christian Audigier, Harajuku Lovers). Це вшанування мультикультурності сучасного світу.