КУПИТИ КВИТКИ

Диявол у деталях: нішевий аромат, натхненний Кейт Андервуд

Українська модель і фотограф Кейт Андервуд створила парфуми в колаборації з французькою нішевою маркою Les Liquides Imaginaires. На підтримку La Beauté du Diable вона зробила арт-проект – серію автопортретів, яка доповнює аромат візуальними образами.

Фото, стиль: Cate Underwood

Моїм першим ольфакторним спогадом був запах гаража за десять хвилин ходьби від будинку. Ми з батьками залишали там на ніч машини, а потім ходили разом додому. Я чітко пам'ятаю амбре вологи, машинного масла і холодних бетонних стін. Напевно, так у мене і з'явилася пристрасть до синтетичних парфумів Garage і Tar Comme des Garçons.

Реклама.

Я завжди любила пахощі, створені нішевими брендами. Зберігаю вірність ароматам, які відображають мій характер і нагадують про певні періоди в житті, і іноді до них повертаюся. Флакони "2", Sequoia, Avignon марки Comme des Garçons; Scent Two: Laurel з колаборації Monocle і Comme des Garçons; Musc Ravageur by Frederic Malle; Sancti і Bloody Wood Les Liquides Imaginaires я точно купувала більше одного разу.

Фото, стиль: Cate Underwood

У моєму житті віднедавна багато парфумерії:зйомки в рекламі Dior J'Adore, робота над власним ароматом. І, здається, це пов'язано з глобальними змінами в індустрії моди, де тепер важлива не просто краса, а індивідуальність, поєднання жіночності і сили характеру.

Прихильницею Les Liquides Imaginaires я була останні чотири роки. Влітку 2017 року я купила другий флакон Bloody Wood, а оскільки назва була співзвучна з моїм прізвищем, я опублікувала в Instagram фото флакона в руці з видом на паризькі вулиці з вікна моєї квартири. Пізніше мені у direct написав креативний директор марки Філіп ді Мео – розповів, що недавно був в Києві з презентацією нового аромату Fleuve Tendre, що йому сподобалося місто. Так ми і познайомилися. Пізніше зустрілися під час Тижня моди в Парижі.

Фото, стиль: Cate Underwood

Тоді і виникла ідея зробити парфуми разом. Філіп розповів, що надихнувся мною і хоче створити перші парфуми марки, які позиціонуватимуть як жіночі. Хоча всі аромати Les Liquides Imaginaires, включно з нашим спільним, – поза гендером.

Назву La Beauté du Diable ("Диявольська краса") ми придумали в один осінній день, коли сиділи на терасі бістро. Говорили про красу, про те, якою вона може бути загадковою і невизначеною, про те, як спокуслива ідея продати душу дияволу в обмін на визнання і вічну молодість, описана в "Фаусті" Гете.

Фото, стиль: Cate Underwood

У мене є теорія про красу і потворність. Вона полягає у тому, що контраст завжди драматичний, привабливий і містичний. Саме баланс між досконалістю і вадами робить красу особливою. Цю теорію я втілила у парфумі.

Аромат складається з контрастних нот. Композиція починається приємно буденно – так міг би пахнути чоловік з витонченим смаком. Але раптово в цю досконалість вривається хаос. Спочатку ви відчуєте запашну гвоздику – символ крові, кохання і нескінченності. Потім – витриманий на анісі абсент, напій поетів. І нарешті, ноти тліючого дерева, диму і асфальту після дощу. У складі також герань, іланг-іланг, гаїтянський ветивер, акорди ладану і кобальту.

Фото, стиль: Cate Underwood

"Аромат, який не всі зможуть носити", – розповідає Філіп ді Мео. Це справді маскулінні парфуми, яскраві, щільні, всі компоненти яких розкриваються поступово.

Ми працювали над La Beauté du Diable з Філіпом ді Мео і Луїзою Тернер, парфумером Givaudan. Я довірилася їх досвіду і знанням, а вони – моєму смаку. Ми не збиралися робити акцент на одному інгредієнті – важливіше те, що кожен з них символізує. Гвоздика – ключ до ольфакторної композиції. Флакон Liquides Imaginaires кастомізували спеціально для La Beauté du Diable – в чорному кольорі з димчастим градієнтом.

Beauté du Diable

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.