Що треба знати про аромат Angel Thierry Mugler, який змінив б’юті-індустрію назавжди
Стало відомо, що пішов з життя дизайнер Тьєррі Мюглер. З цієї нагоди Vogue UA згадує його знаковий аромат Angel, який назавжди змінив парфумерний світ, і розповідає, що треба про нього знати.
У 2022-му аромат святкує чверть століття з дня створення. Його випустили 1992 року.
Angel придумали парфумери Олів’є Кресп та Ів де Ширін, чим забезпечили собі місце в парфумерній історії назавжди.
Angel Thierry Mugler — аромат з наддозою солодощів: шоколаду, карамелі, меду, ванілі, цукрової вати, бобів тонка й кокосів. До 1992 року таких солодких ароматів не було. Принадного, гурманського характеру йому надала хімічна сполука C7H8O3, етилмальтол. До речі, вона була відома із шістдесятих, але її використовували лише в харчовій промисловості.
Успіх "Янгола" перевершити не вдалося більше жодному принадному аромату. Він став іконою, символом епохи — як скульптурний флакон Chanel № 5. Він умить задав моду на гурманські аромати, і з моменту його появи було випущено стільки парфумів у принадній стилістиці, що сьогодні заведено вважати: "гурманіка" більше не є трендом. Тепер це частина ринку, частина парфумерної класифікації поряд з деревними, квітковими, свіжими й шипровими ароматами.
Angel символізував епоху: він був наскільки це можливо зухвалим, безцеремонним, нахабним. Він накидався без попередження й досить було зробити два розпилення замість одного — він міг "задушити" як оточення, так і свого власника. Один з найстійкіших ароматів у світі, аромат з характером і "боєголовкою".
Angel лають і звеличують однаково пристрасно. Лука Турин, скандальний парфумерний критик, який видав кілька книг, каже, що це шедевр, твір мистецтва, а невдалі, на його думку, аромати, називає "недо-Angel". Ті ж, хто не в захваті від солодкості аромату, кажуть, що він вбиває все живе в радіусі кількох кілометрів.
Angel увійшов в історію ще й тому, що був приголомшливо відкалібрований. У ньому фруктам і солодощам була протиставлена "неїстівна" нота пачулів, і це не перевело його в категорію "цукрової вати". Той самий Лука Турин каже буквально таке: "Парфумерія після Angel — це тренування, що полягає в тому, щоб постійно мати перед собою пиріг і не з’їсти його: що робило Angel цікавим, так це контраст між з’їж-мене ваніллю, цукровою ватою і чорною смородиною та "тільки для зовнішнього застосування" квітковою базою. Деякі парфумери запозичили дух Angel, що не зважає на правила, деякі — структуру, деякі — сексуальну амбівалентність".
З 1992 року Thierry Mugler випустив понад сорок фланкерів аромату Angel. Флакон міняв форму й забарвлення, композиція набувала нових нот. Нині в продажу на офіційному сайті марки доступно 8 варіантів "Янгола", в Україні продаються три.
Більше краси в Instagram @vogueua_beauty