Чиста радість: як Київ зустрів Joy Dior
В Україні представили новий аромат Dior Joy. З цієї нагоди марка влаштувала в Києві велике свято.

Нагадаємо, цього аромату чекали майже 20 років. Саме стільки в Будинку не випускали так званих pillar fragrances – ароматів-стовпів з власним ім'ям, обличчям і легендою. Попередній масштабний запуск – J`Adore – відбувся ще 1999 року, а після бренд випускав лише фланкери, його оновлені версії.

Тренінг-менеджер Dior, Євген Пономаренко, розповів про історію створення аромату. Головний парфумер Будинку, Франсуа Демаші, працював над ним десять років. Ідея полягала в тому, щоб створити композицію, в якій не вгадувалися б окремі ноти, а яка передавала б настрій.
Демаші працював в тій же техніці, що і художники-пуантілісти. Ті наносять фарби не мазками, а точками, які поблизу здаються хаотичними і тільки на певній відстані утворюють картину. За їхнім прикладом Демаші взяв триста нот (зазвичай, парфумери обходяться в середньому двадцятьма) – і з їх допомогою створив тріпотливу живу формулу, де чітко відчуваються квіткові, деревні і мускусні акорди, а також поєднання солодкості та свіжості.

У аромату вражаюча упаковка і важка металева кришка, яка "горнеться до флакону", як каже Пономаренко. За силу тяжіння відповідають вбудовані магніти.

