До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Несподіваний образ Кайї Гербер для Marc Jacobs Beauty

Американський дизайнер Марк Джейкобс одним з перших розглянув потенціал юної Кайї Гербер, запросивши її стати обличчям лінійки Marc Jacobs Beauty ще до того, як донька Сінді Кроуфорд дебютувала на Тижні моди минулої осені. У новому сезоні дизайнер продовжив з нею співпрацю. У рекламній кампанії Marc Jacobs Beauty весна-літо 2018 16-річна Гербер приміряла несподіваний образ в східному стилі з акцентом на макіяжі очей.

Кайя Гербер в рекламній кампанії Marc Jacobs Beauty

Підкреслює настрій зйомки яскраво-жовта сукня, розшита блискітками, і сатиновий тюрбан, створив який британський капелюшник Стівен Джонс. Сама ж рекламна кампанія показує не тільки красу дівчини, але й заразом демонструє нову туш бренду – Velvet Noir Major Volume Mascara.

Реклама
Кайя Гербер в рекламній кампанії Marc Jacobs Beauty

Читайте також:

Кайя Гербер зробить колекцію з Карлом Лагерфельдом

Підсумки 2017 року: найпопулярніші моделі

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.