Mugler повертається в макіяж: нова ера з L’Oréal Paris
П’ятнадцять років очікування — і нарешті французький Дім Mugler знову заявляє про себе у світі макіяжу. У співпраці з L’Oréal Paris бренд презентував капсульну колекцію декоративної косметики, де архівні коди модного дому переплітаються із сучасними б’юті-трендами.
У центрі цієї співпраці — "скінифікація" макіяжу, коли декоративна косметика поєднується з доглядовими властивостями. Лімітована лінійка включає cushion-тональний крем у десяти відтінках, туш, лайнер-фломастер, помади з гіалуроновою кислотою, стики-іллюмінатори та палетки тіней. Це справжні must-have продукти для тих, хто цінує універсальність і комфорт у щоденному б’юті-ритуалі.
Візажист Гарольд Джеймс створив чотири мейкап-образи, що ніби перегукуються з культовими силуетами Mugler. Нові інтерпретації представила Кендалл Дженнер: від драматичного tailleur lingerie (1998) і фантазійного tailleur chimère (1997) до скульптурного корсета Jeu de Paume (1998) та "метелика" fourreau papillon із колекції "Інсекти" (1997). Ці образи також увійдуть до капсули Mugler Re/Edit, де архів отримує друге життя.
Кампанію зняв режисер Колен Сольаль Кардо, а головною героїнею стала амбасадорка L’Oréal Paris Кендалл Дженнер. У кадрі вона втілює характерну для Mugler силу жіночності, яка завжди спрямована у майбутнє. Продажі зосереджені онлайн — через цифрові платформи та соціальні мережі, що робить колекцію ще доступнішою для глобальної аудиторії.
Для L’Oréal Paris це вже четверта велика модна колаборація (після Balmain, Isabel Marant, Karl Lagerfeld та Elie Saab). Для Mugler — стратегічний жест і заявка на нову еру під керівництвом креативного директора Мігеля Кастро Фрейтаса.
Читайте також
24 години з Дженною Ортеґою у ґотичному стилі
5 секретів бохо-макіяжу від Венді Роу, візажистки Сієнни та Алекси
Гарний тон для Президента: міжнародний візажист – про грумінг перших осіб перед телеефірами
Old school: 10 секретів краси від бабусь, які схвалюють експерти