КУПИТИ КВИТКИ

24 години з Дженною Ортеґою у ґотичному стилі

Vogue провів день у Лондоні із зіркою серіалу Венздей та амбасадоркою Dior Beauty

Дженна Ортеґа обирає саме таку каву, як ви й могли б уявити: "Чорну, — каже вона впевнено, загорнувшись у сірий халат у готельному номері, з бездоганним укладанням у стилі "щойно з ліжка". — Тільки чорну. Можу випити еспресо чи американо, а якщо надворі спекотно — додам льоду. Вдома теж завжди п’ю каву — ще до того, як почистити зуби".

Реклама.

Фото: Данієл Лоуден
Фото: Данієл Лоуден


Кава справді не завадить: ранок у Вестмінстері, вісім годин різниці з Лос-Анджелесом, на Дженну чекає щільний графік промотуру другого сезону Wednesday від Netflix і Тіма Бертона. Усі б’юті-образи, створені візажисткою Мелані Інглессіс і стилістом Цезарем Де Леоном Раміресом, мають спільний секрет: Дженна тестує нову помаду Rouge Dior On Stage, яка тримається 24 години. Ідеальна нагода провести добу разом (нічні розмови перед сном, втім, не передбачаються).

Ранкова зірка. Ортеґа вдягнена в готельний халат і має лише краплину Rouge Dior On Stage у відтінку 120 на губах.
Світлина: Данієль Лоуден
Ранкова зірка. Ортеґа вдягнена в готельний халат і має лише краплину Rouge Dior On Stage у відтінку 120 на губах. Світлина: Данієль Лоуден

Помада Rouge Dior On Stage у відтінку 120 Iconic Rose
Помада Rouge Dior On Stage у відтінку 120 Iconic Rose

Під час незвичного room service-сніданку (хумус з овочами та фрукти) Дженна зізнається: "Я взагалі не жайворонок". Раптовий шум коней королівської гвардії, що лунає з вулиці, тільки підкреслює її слова: "Навіть якби я хотіла, все одно нею не стала би. Мені здається, я пручалась би, як ці коні".

Фото: Данієл Лоуден
Фото: Данієл Лоуден

Починається ранок — "Венздей" сам себе не прорекламує. 22-річна Дженна простягає мені кабель, щоб під’єднати телефон до колонки й "задати настрій". У звичайному житті я й так не погодилася б обирати музику для когось, але тут ставки ще вищі. До того ж Ортеґа завдає вирішального удару по моїх музичних вподобаннях: "Жодної попси". Я гарячково намагаюся справити враження людини з бездоганним смаком і починаю нишпорити очима кімнату в пошуках натхнення. Зупиняюся на власній сумці The Vampire’s Wife — британського бренду, який заснувала ікона готичного стилю Сьюзі Кейв (нині бренд закрито). Її чоловік Нік — музикант. Бінго. Вмикаю Into My Arms Ніка Кейва. "Чудово. Я була на його концерті цього року. А Сюзі Кейв — справжня Мортіша", — усміхається Ортеґа.

Її захоплення світом Тіма Бертона почалося з фільму Mars Attacks! (1996): "Сара Джессіка Паркер у тілі чихуахуа змінила моє життя", — згадує акторка. Вона має на увазі яскраву, абсурдно-сюрреалістичну сцену, де голові Паркер "дарують" тіло її собаки. Цей образ легко врізається в пам’ять і точно передає гротескний стиль Бертона — дивний, трохи моторошний, сповнений чорного гумору та водночас театральний. Саме тоді, згадує Дженна, вона запитала себе: "Боже, та що ж це за світ такий?"

Фото: Данієл Лоуден
Фото: Данієл Лоуден

Лондонський вихід: Dior, червона помада та лілії долі

Для інтерв’ю Дженна обирає в’язане смугасте поло, білу спідницю з декоративними мушлями у формі гірлянди конвалій та човники з чорними бантиками. Завершальним акцентом стає помада Rouge Dior On Stage у відтінку № 550 — класична червона. "Червона помада для мене як обладунки. Це не просто колір, це заява", — каже вона. Квіти на спідниці тихо дзенькають при кожному русі, відсилаючи до містичного символізму самого Крістіана Діора, який завжди носив конвалію в петлиці піджака. "У мене немає власного талісмана. Але вже сім років я дотримуюся тих самих ритуалів через свій ОКР (обсесивно-компульсивний розлад. — Прим. ред.): рахую кроки в душі, одягаю речі у певному порядку. Якщо день не складається — значить, я взула не ту шкарпетку на не ту ногу. Це дивно, але дає мені відчуття контролю", — ділиться Дженна.

Фото: Данієл Лоуден
Фото: Данієл Лоуден

Ідеальний вечір в ґотичному стилі

Якби це був омріяний вихідний вечір удома, Ортеґа каже, що почала б його з довгої прогулянки. "Я би із задоволенням пройшлася парком або цвинтарем, — каже вона. — Потім, можливо, пішла б у театр, зустрілася з друзями в барі на пару коктейлів. Вони пішли б на вечерю, а я — додому, читати". Зараз із нею всюди "Еквус" — п’єса 1973 року Пітера Шаффера про релігійно одержимого юнака, який осліпив коней у стайні.

Коли мова заходить про її власну роботу, жоден персонаж — ані Венздей Адамс, ані Астрід Дітц із "Бітлджуса" — не впливає на її повсякденний образ. "На зніманнях я можу закохатися в якийсь відтінок помади, але у звичайному житті бачу в ньому персонажа, а не себе. Я не хочу "одружуватися" з одним образом. Якщо є можливість грати — чому б і ні?" — пояснює Дженна.

Фото: Данієл Лоуден
Фото: Данієл Лоуден

Текст:Margaux Anbouba
Стиліст: Енріке Мелендес
Візажистка: Мелані Інглессіс
Перукар: Цезар Де Леон Рамірес
Майстриня манікюру: Тісато Ямамото

За матеріалами: Vogue.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.