MAC призначає глобального креативного директора, і його ім'я вам добре відомо

Компанія MAC Cosmetics призначила Ніколу Формікетті глобальним креативним директором

Компанія MAC Cosmetics призначила Ніколу Формікетті на посаду глобального креативного директора бренду. Він відповідатиме за розробку креативної стратегії марки, реалізацію кампаній, візуальне оформлення продуктів, оновлення упаковки тощо. Це призначення — частина глобальної трансформаційної стратегії Beauty Reimagined, яку впроваджує компанія Estée Lauder, власник MAC.

Реклама.

"MAC — культовий бренд, який завжди підтримував людей і спільноти, що впливають на культурні зміни. Я вже мав честь співпрацювати з МАС над колекцією Nicopanda та кампанією Viva Glam, тож дуже радий повернутися, щоб реалізувати своє нове бачення", — говорить Формікетті.

У новому призначенні не було б нічого незвичного, якби не той факт, що Формікетті — стиліст, а не художник з макіяжу. Він прославився завдяки співпраці з Леді Гагою, для якої створював найяскравіші (і дещо скандальні) образи, серед яких і знаменита "м'ясна сукня" на MTV VMA 2010.

Його гучна кар'єра розпочалась в 2005 році, коли він став фешн-директором Dazed & Confused, а далі, у 2008-му — креативним директором журналу. В його житті була співпраця з Vogue Hommes Japan, посада креативного директора брендів Mugler та Diesel, співпраця з Uniqlo в якості фешн-директора. Він опікується і власним брендом Nicopanda, де поєднує вуличну моду з поп-культурними елементами. У 2024 році Ніколя приєднався до цифрової модної платформи Syky як артдиректор, прагнучи об'єднати традиційну моду з новими технологіями та створити "менше наукової фантастики, більше романтики" у цифровому одязі.

На новій посади він, окрім іншого, опікуватиметься "створенням унікального досвіду для споживачів".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.