КУПИТИ КВИТКИ

Співачка Grimes запустила б'юті-бренд, що стирає межі між людиною й аватаром

Світ краси знову стирає межі між фантазією, мистецтвом і технологіями. Творчий соратник музикантки Grimes, артдиректор і фотограф Браян Хюнь, разом із Девідом Жозе та Моллі Глосс презентували новий бренд Hyrular Beauty.

Grimes переносить красу в метавсесвіт


Hyrular Beauty звернений до тих, хто шукає екстремальніший, авангардний, образний підхід у макіяжі, для любителів мистецтва, кіберестетики, тих, хто не боїться нестандарту. Бренд грає на відчутті "між світами": між реальністю й фантазією, між стандартом і експериментом. Це не просто декоративна косметика, а спроба внести художню впізнаваність у б'юті-індустрію.

Реклама.



Бренд обіцяє поєднання наукової фантастики, естетики відеоігор і авангардної моди — усе це візуально перегукується зі стилем самої Grimes, відомої своїм жанровим міксом і футуристичним підходом до іміджу.

Макіяж із метавсесвіту: Nebubalm


Дебютна новинка бренду — Nebubalm, багатовимірний блиск для губ із поліхромними пігментами, що змінюють відтінок під різним освітленням. Ціна продукту — 30 доларів, і наразі його можна придбати виключно на сайті Hyrular Beauty.

Ідея, народжена у пандемію


Хюнь та Жозе почали працювати над концепцією ще під час пандемії, яку провели у роздумах, якою може бути "краса майбутнього". До команди пізніше приєдналася візажистка знаменитостей Моллі Глосс, яка стала директоркою з краси та продуктів бренду. Hyrular Beauty позиціонує себе як бренд для тих, хто бачить у макіяжі форму самовираження, тобто не лише прикрашання, а й мистецький акт.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.