КУПИТИ КВИТКИ

Dolce Far Niente: італійська б'юті-історія

Солодке, як стиглі фрукти, неробство у час італійської сієсти – головна ідея б'юті-зйомки в кольоровій гамі полотен Леонардо Кремоніні.

Реклама.

"Під час зйомок, – розповідає візажист Атена Пагінгтон, – я не хотіла заздалегідь планувати якісь чіткі образи. Я тримала в голові те, що всі рослини ростуть з Землі. І хотіла, щоб макіяж відбивав саме це. Щоб він природно наче витікав з навколишнього оточення".

"Одним із задумів зйомки було використовувати рожевий, "blushed" колір – відтінок шкіри засоромленої Мадонни з італійського села. І гаму, в яку пофарбовані стіни середньовічного міста Крема в Ломбардії", – говорить креативний продюсер зйомки, Софія Кваша.

"З дотриманням ідеї про природні елементи, в б'юті-образах я обігравала ідею чогось ніжного, але що володіє нищівною силою. Наприклад, вода – рухома і м'яка, але її потік може понести", – говорить Атена.

"Попри запозичення відтінків у квітів і фруктів, я зуміла втриматися в настрої зйомки. І розбавляла кольори, щоб кожен образ максимально відповідав атмосфері, що панувала", – додає Атена.

Перейнятися настроєм і заглянути за лаштунки зйомки можна в міні-фільмі, знятому спеціально для Vogue UA.

Фото: Bea De Giacomo

Стиль: Alessia Vanini

Зачіски: Daniela Magginetti @Close Up Milano

Макіяж: Athena Paginton @Bryant Artists

Сет-дизайн: Alessandra Chiarelli

Виробництво: Kateryna Kudinova

Кастинг: Morgan Maher @The Establishment

Асистент фотографа: Stefano Schiaffonati @Django Management

Модель: Irene Guarenas @The Lab Models

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.