Скарлетт Йоганссон зробила ставку на улюблений б’юті-прийом француженок у Каннах
Класичні червоні губи — справжній must-have у макіяжі à la française, який ніколи не виходить із моди. Саме цей елегантний акцент Скарлетт Йоганссон обрала для прем’єри свого режисерського дебюту "Елеонора Велика" на Каннському кінофестивалі.
За створення образу відповідав знаменитий візажист Ханг Ваннґо, серед клієнток якого — Селена Гомес, Дженніфер Лоуренс і Голлі Беррі. Макіяж був водночас простим і ефектним, а особливо виграшно виглядав у парі з блакитною сукнею Prada у відтінку "блакиті Попелюшки". Ваннґо застосував техніку bouche mordue — так званий "покусаний поцілунок", що створює ефект природних, трохи розмитих червоних губ.

Зелені очі акторки візажист підкреслив сяйливими тінями й кількома шарами туші на верхніх і нижніх віях. Брови були ідеально оформлені й підфарбовані у відтінок, що гармоніює з темнішими коренями волосся. А щоб образ був гармонійним, до червоного акценту на губах додався і рум’янець із рожевим підтоном — легкий, але помітний, він прикрасив і вилиці, і перенісся.
Що ж до зачіски, то вона ідеально відповідала атмосфері розкішної невимушеності. Перукар Девід фон Кеннон зібрав світле волосся Скарлетт у витончений вузол на маківці, майстерно сховавши всі шпильки й гумки. Завдяки такій зачісці блискучі сережки De Beers залишилися у центрі уваги. Манікюр звісно ж був також французький.
За матеріалами: Vogue.co.uk