Культ особистості: як Кім Кардаш'ян змінює б'юті-світ
Кім Кардаш'ян – цар Мідас сучасного б'юті-світу. Все, чого вона торкається, перетворюється в золото.
З моменту, як Кім Кардаш'ян-Вест запустила власний бренд KKW Beauty і випустила першу лінію – засоби для контурінгу, – не минуло й року. У перший же день після старту продажів знаменитість заробила, за різними підрахунками, від 10 до 15 мільйонів доларів.
Незабаром послідувала новина про запуск парфумерної лінії KKW Fragrance. Її склали три аромати: KKW Crystal Gardenia, KKW Crystal Gardenia Citrus, KKW Crystal Gardenia Oud. Вчора стало відомо, що Crystal Gardenia номінований на звання 'Consumer Choice Award' парфумерної асоціації Fragrance Foundation.
На початку 2018-го Кім випустила лімітовану колекцію Kimoji Hearts з трьох ароматів. Всі вони позначені на сайті знаменитості як 'Sold Out'.
Останній гучний запуск Кім – колекція макіяжу, створена в співавторстві з її візажистом Маріо Дедівановічем, – була розкуплена за 40 хвилин.
Вчора Кім виклала в Instagram-акаунт @kkwfragrance тизер нового аромату. Його продажі стартують 30 квітня.
Успіх б'юті-запусків Кім настільки шалений, що 'Business of Fashion' запросив Кім стати героїнею спецвипуску, присвяченого красі. Знаменитість прикрасила обкладинку видання (нагадаємо, раніше на його обкладинках були Анна Вінтур, Кейт Мосс, Адво Абоа, Карл Лагерфельд, Стелла Маккартні та інші впливові фешн-фігури) і дала йому інтерв'ю. Кім зізнається, що планує побудувати власну імперію, і зосередить сили на подальшому просуванні свого б'юті-бренду.
Instagram: @vogueua_beauty