На початку лютого Ріанна оголосила про свою вагітність, з’явившись на публіці у вінтажному пуховику Chanel і масивній прикрасі Christian Lacroix 1981 року. Аксесуар, який прикрасив оголений живіт співачки, став останньою ознакою того, що великі і яскраві прикраси з 1980-х і 1990-х повертаються в моду.
1980-ті часто описують як найеклектичніше десятиліття в моді. Для цього періоду були характерні пишні укладки, яскравий одяг і великі прикраси. Загалом феномен популярності всього великого й сміливого того часу пояснюється змінами в політичному й соціальному житті. У вісімдесятих дедалі більше жінок починали працювати, до того ж не тільки як звичайні працівниці, а й високопосадовиці. Вишукана, жіночна естетика, що була типова для стилю їхніх матерів, більше не працювала для нового класу лікарок, юристок і керівниць компаній. Вони стали використовувати моду, щоб показати: вони сильні й спроможні. Повсюдні підплічники, ділові костюми й андрогінний крій допомогли жінкам посісти місце у світі, де домінували чоловіки. Звісно, подібний одяг потребував відповідних прикрас — важких і об’ємних.
Ця епоха була часом сміливих і яскравих аксесуарів — сережок розміром з м’яч для гольфу, золотих намист, подібних до велосипедних ланцюгів, і шарів біжутерії, які щільно огортали різні частини тіла. Christian Dior, Chanel, Ungaro та багато інших стали виробляти прикраси зі штучних перлів, настільки великих, що їх навіть не намагалися видавати за справжні. Але з усіх категорій прикрас найсимволічнішими для тієї епохи були вироби із золота із самоцвітами.
У 1980-х сережки були великими й драматичними. Великі обручі стали майже незамінним аксесуаром у гардеробі будь-якої жінки. Попит мали і кліпси, оскільки сережки часто були занадто важкими й розтягували мочки вух. Особливо модними були золоті сережки-диски, які ідеально доповнювали великі золоті ґудзики, що прикрашали піджаки й костюми.
Після виходу знаменитого музичного кліпу Мадонни Like A Virgin у моду ввійшли готичні хрести. Жінки почали вільно говорити про свої бажання й відзначали це іронічним використанням прикрас у вигляді християнського атрибута.
Тим часом 1990-ті — одна з найнезабутніших модних епох, що прославилася домінантним мультикультуралізмом. Попри схильність до гранжу й повсякденного одягу, тоді все ще шанували гламур. Наприклад, блискучі тканини, блискітки, вініл і шовк жінки часто використовували для вечірнього вбрання. Яскраві прикраси, як-от намиста з торочками, коміри зі стразами, шпильки для волосся й тенісні браслети, були ідеальним доповненням до не менш яскравого одягу. Особливо популярними були сережки-підвіски. У 1990-х вони були дуже довгими — їх вибирали за принципом "що довші, то кращі". До слова, саме такі сережки були улюбленою прикрасою зірок на червоних доріжках.