Мода — це гра, що постійно змінює свої правила. Один з найкращих способів відстежувати ці зміни — щоквартальний індекс платформи Lyst: він ранжує найпотужніші бренди в галузі на поточний момент і складає графіки популярності наймодніших предметів одягу чи аксесуарів.
В останньому рейтингу Lyst, що охоплює другий квартал 2022 року, одна річ піднялася над усіма іншими та стала найбажанішою в Інтернеті — сумка через плече 1DR від Diesel з її блискучим, привабливим силуетом у стилі Y2K. Звісно, популярністю ця сумка зобов’язана креативному директорові Гленну Мартенсу (який також працює з Y/Project). Завдяки його баченню та роботі Diesel увірвався в десятку найпопулярніших брендів у світі, вперше у своїй історії.
Пошукові запити сумки 1DR зросли на 317 % у червні після того, як її почали носити зіркові шанувальники Diesel. Кайлі Дженнер наділа свою темно-синю блискучу 1DR з блакитною сукнею Diesel, а Megan Thee Stallion вибрала сумку й мінісукню цукерково-рожевого кольору. 1DR навіть піднялася вище та швидше, ніж сумка Le Cagole від Balenciaga — вона в рейтингу тепер посідає четверте місце.
За матеріалами vogue.com.au