Сестри Мерве й Бесте Манастір штурмують індустрію моди з MANU Atelier — брендом сучасних і зручних аксесуарів ручної роботи. Дівчата надихаються роботою свого батька, майстра та продуцента шкіряних виробів, і по-новому інтерпретують його архіви. СумкиMANU Atelier вже не раз помічали в руках головних модниць планети — Сари Джессіки Паркер, сестер Гадід і Кейт Міддлтон; а брендове взуття активно набирає популярності на просторах Instagram. У партнерському матеріалі із ЦУМ Київ розповідаємо все, що потрібно знати про бренд і його засновниць.
У центрі Бейоглу, стародавнього греко-македонського кварталу, у будівлі XVIII століття розмістилася майстерня MANU Atelier. Шкіряне ремесло тут процвітає із часів Османської імперії, коли її султани керували територіями Центральної Європи й Анатолії зі Стамбула.
Дочки місцевого майстра, сестри Манастір з дитинства спостерігали за процесом виробництва сумок, тому для них було цілком природно запустити власний бренд. Що вони й зробили у 2014 році.
Дитяче захоплення трансформувалося в бізнес-план після навчання. На той час на ринку була вільною ніша для доступніших за вартістю дизайнерських продуктів. Маючи доступ до турецької сировини й місцевих майстерень, вони змогли створити такий продукт.
З початковим капіталом у 10 тисяч доларів вони готували запуск бренду впродовж 18 місяців і спершу випустили вісім моделей, три з яких повторили моделі батька. Одна з них — їхній перший комерційний гіт, знаменита сумка Pristine.
Роботу над нею сестри почали у 2013 році. Знадобився рік і сім модифікацій, щоб прийти до фінального дизайну, але коли місцеві універмаги почали продавати сумки карамельних кольорів, їх миттєво розкуповували. Незабаром бренд міг похвалитися першими міжнародними клієнтами: Selfridges, Stylebop і Net-a-Porter, а потім сестри створили власний сайт. Одна з причин успіху Pristine полягає в тому, що вона не подібна до жодної іншої сумки, представленої на ринку: прямокутна форма з клапаном як кришка, шкіру вирізано й прошито вручну, до того ж представлена у найрізноманітніших відтінках. Важливим чинником стали й ціни MANU Atelier. Їхні сумки продаються в середньому по 500 доларів. З огляду на те, що найпопулярніші сьогодні моделі коштують набагато дорожче, така демократична пропозиція здається занадто привабливою, щоб від неї відмовитися.
Глобальний успіх прийшов до Manu Atelier завдяки Єві Чен. Суперзірка Instagram кілька разів опублікувала в акаунті цю сумку, була в захваті від її дизайну й щедра на похвалу молодим дизайнеркам. І ось уже Pristine з’явився в руках Джиджі Гадід, її сестри Белли, Сари Джессіки Паркер і Кейт Міддлтон.
Відтоді компанію Манастір не зупинити. Над брендом працює вся родина: сестри розробляють оригінальний дизайн нових моделей, а їхній батько Аднан очолює дедалі більше виробництво. У такому складі MANU Atelier просто судився успіх.
В Instagram дедалі популярнішим стає взуття турецького бренду, яке ледве не вірусним способом поширилося сторінками знаменитих модних інфлюенсерів: від Бланки Міро до Жанетт Медсен. MANU Atelier у мережі знають як бренд, який створює взуття кумедних форм.
Лейбл випускає черевики під назвою duck boots ("качині чоботи") через їхній носок у формі "дзьоба". Як і сумки, все взуття MANU Atelier поєднує в собі чарівність старовинної майстерності із сучасним підходом. Тому в модельній лінійці бренду можна знайти вікторіанські черевики зі шнурівкою, туфлі з квадратними носками або скульптурними підборами. Окрім відповідності сучасним тенденціям, вони також зберігають за собою статус позачасових моделей.
За підтримки ЦУМу Київ у постійній Instagram-рубриці Vogue UA # 10Questions Мерве й Бесте Манастір відповіли на 10 цікавих запитань про дитинство, бізнес, успіх і нову колекцію сезону осінь-зима 2020/2021, яка вже доступна в універмазі та інтернет-магазині tsum.ua.