Українські дизайнери впевнено й далі підкорюють міжнародний ринок аксесуарів і головних уборів. Одним з улюблених брендів європейських модниць став австрійський ZY Hats, який створила українка Інна Павлів. Розповідаємо, що треба знати про марку капелюхів унісекс і чому неодмінно варто звернути на неї увагу.
Понад 10 років тому Інна Павлів переїхала з рідного Львова до Відня. За її словами, історія бренду ZY Hats почалася саме в австрійській столиці. "Мене надихнула тутешня культура: від менталітету людей до архітектурних ансамблів міста. Відень дуже романтичне та творче місце, яке заохочує до власної справи, особливо у сфері дизайну", — розповідає Інна.
Упродовж багатьох років Інна колекціонувала капелюхи й непогано на них розумілася. "Я випробувала багато різних брендів. У мене в гардеробі є капелюхи різної якості й цінової категорії", — розповідає засновниця ZY Hats.
Головним орієнтиром під час створення модельної лінійки власного бренду для Інни стало бажання досягти певного ідеалу — капелюхи ZY Hats мають влаштовувати їхніх власників за всіма можливими параметрами. Тому було визначено, що капелюх ZY Hats — це аксесуар, який пасує до будь-якого настрою, заходу та потреб. Унаслідок головні убори бренду набули трьох виразних ознак: 1) лаконічний дизайн, який можна прикрашати й доповнювати залежно від бажання; 2) практичність і функціональність, які дає "чарівна стрічка" або, як її називають, magic tape, що регулює розмір капелюха; 3) високоякісні матеріали й ручне виготовлення всіх предметів.
Капелюхи бренду ZY Hats виробляють у двох місцях: фетрові — на австрійській фабриці, яка функціонує майже 300 років, і солом’яні — на чеській, яка працює в галузі виготовлення головних уборів уже понад 200 років. Такі місця для мануфактур вибрали цілеспрямовано, адже якість продукту — пріоритетна для бренду. За неї в ZY Hats відповідають фабрики з багаторічним досвідом роботи, фахівці, які вручну виготовляють кожен предмет у лінійці, і високоякісні матеріали. "На цих самих фабриках свої головні убори виробляють відомі світові бренди. Тобто наша якість нічим не поступається їм, а ось ціни навпаки — набагато демократичніші", — каже Інна.
Крім мінімалістського вишуканого дизайну, капелюхи ZY Hats неймовірно приваблюють наявністю спеціальної стрічки, яка дає змогу регулювати розмір головного убору. Завдяки такій функції можна не тільки по-різному носити й стилізувати капелюх, а й не вагаючись купувати головний убір онлайн, без примірювання. Також на цій "чарівній стрічці" є спеціальна гумка, що допомагає зафіксувати капелюх на голові й не переживати за його долю в негоду.
Для розвитку бренду ZY Hats вибрали довгострокову стратегію, що дає змогу привернути увагу клієнтів. Never out of fashion — слоган бренду. Він ніби акцентує на тому, що капелюх ZY Hats — універсальний боєць у будь-якому гардеробі. По-перше, головні убори ZY Hats, що їх створюють у стилі унісекс, матимуть однаково гарний вигляд на кожному. По-друге, дизайн цих капелюхів вельми класичний і позачасовий, що означає: вони справді не втратять актуальності вже за кілька сезонів.
"Капелюх — це аксесуар, який можна передавати в спадок, — каже Інна Павлів. — Подібно до вишуканих ювелірних прикрас, що стають родовими коштовностями й передаються з поклоніння в покоління. Так само й капелюх — якщо дивитися на наші вироби, вони дуже прості й універсальні".
Капелюх — це той аксесуар, що пасуватиме і до сукні, і до штанів, і до класичного костюма. Він матиме доречний вигляд і сонячному на пляжі, і на вулицях дощовитого міста. Головне, на думку команди ZY Hats, — поєднувати капелюхи з прекрасним настроєм. "Для мене важливо й приємно те, як я почуваюся в капелюсі, — висновує Інна. — Він як щит. Це аксесуар, що допомагає почуватися не лише стильно, а й упевнено".
Ознайомитися з усім асортиментом бренду можна на сайті zyhats.com.