Ювелірний Дім Cartier почав рік з розкішного подарунка своїм шанувальникам — команда бренду представляє проєкт під назвою The Cult of Design, у якому об’єднано його головні гіти. За допомогою цієї рекламної кампанії Cartier не просто заново відкривають усю красу таких колекцій, як Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère і Ballon Bleu, а й демонструють, що попри всю їхню розмаїтість їм притаманна головна спільна ознака — чистота ліній і прагнення досконалості в дизайні кожного виробу.
"Cartier — це новаторський ювелірний Дім, який перебуває в постійному творчому пошуку. Вже багато років поспіль ми показуємо, що наші культові дизайни здатні пройти випробування часом і не втрачають своєї актуальності, — розповідає Арно Каррез, директор з питань маркетингу та комунікацій Cartier. — Це вже впізнавані в усьому світі образи, які подобаються нашим клієнтам".
У проєкті чергуються всі ці колекції, які разом створюють унікальний зразок дизайнерської думки, яка яскраво проявляється як у ювелірному мистецтві, так і годинниковому. Зроблено кадри на світлому тлі, щоб у найдрібніших деталях можна було розглянути всі нюанси.