У Женеві всімнадцяте нагородили переможців Гран-Прі високого годинникового мистецтва Grand Prix d'Horlogerie de Geneve (GPHG). Vogue.ua вирішив детальніше розглянути трійку жіночих переможців.
Нове привітання з 30-річчям прямокутної лінії Première французький Будинок Chanel отримав з Женеви. Годинники Première Camélia Skeleton, випущені під ювілей, оснащені власним калібром Calibre 2 (перший представили в минулому році для чоловічих Monsieur de Chanel). Всі деталі механізму розташовані в формі культової квітки Мадемуазель – камелії – яку Коко Шанель ввела в моду в 30-х на противагу занадто дамській популярній тоді троянді. Над механізмом працювали п'ять років: раніше творці годинників скоріше віддавали перевагу зовнішньому вигляду скелетонізованого годиника, ніж розумній начинці.
"Коко Шанель в моді прибирала все зайве. Цього принципу ми додержуємося і в годинниковій справі. У механізмі нових Premiere Camelia Skeleton ми прибрали всі зайві деталі. Все, що ви бачите – це квітка, легка повітряна конструкція", – Ніколя Бо, інтернаціональний директор годинникового напрямку Chanel.
Наймолодша з усіх номінацій відзначає найвизначніші жіночі моделі. Переможець 2017 – годинник Van Cleef & Arpels Lady Arpels Papillon Automate.
Майстри Van Cleef & Arpels люблять дивувати чудесами неживої природи. Чотири патенти на винаходи нової моделі з серії "Зачарованої природи" (Enchanting Nature) і черговий механічний балет на циферблаті. Метелик-автоматон з крилами вітражної емалі пурхає в такт руху руки. Механіка доповнена парадом ювелірних технік: "сніжне" закріплення діамантів за люнеттою, кілька видів емалі (вітражна і paillonné з використанням фольги), мініатюрна скульптура по перламутру.
"Ми намагаємося зробити не тільки найвинахідливіші механізми, але й дати людям відчути красу природи, а також ідею, що час – це почуття", – Рафаель Мінг, міжнародний маркетинг-директор годинникового напрямку Van Cleef & Arpels.
Годинник з секретом CHOPARD Lotus Blanc прикрашений квіткою, котра розпускається за допомогою спеціального механізму. Це не тільки ода сакральній східній квітці, але й концепції Свідомої Розкоші, яку бренд почав розвивати першим в індустрії. Годинник зроблений з видобутого за етичними нормами золота Fairmined – програму підтримки свідомого видобутку золота компанія розвиває в Південній Америці разом з організацією Олівії Ферт Eco-Age.
"Chopard відомий у всьому світі завдяки якості своїх ювелірних годинників. Безперервний пошук винятковості, краси і вишуканості – наше джерело натхнення", – Каролін Шойфелле, со-президент і креативний директор Chopard
Читайте також: