Колись вівчарі використовували залишки вовни як повсть для створення одягу та різноманітного взуття. Але ті черевики, які ми звикли називати угги, віддавна вважаються традиційним австралійським і новозеландським взуттям.
"Прототипи" уггів здавна носили австралійські пастухи — вони використовували шкіряні ремені, щоб набивати овчину навколо ніг. Вже на початку ХХ століття в Австралії з'явилися виробники, які продавали черевики з овчини невеликими партіями. Кажуть, австралійські пілоти часів Першої світової війни також носили схожі черевики, бо ті запобігали обмороженню ніг під час польотів на великих висотах. А ось кому дійсно можна подякувати (або звинувачувати) за нинішнє місце уггів у світі моди, — це серфери.
Багато хто вважає, що саме серфінгісти почали носити саморобні черевики з овчини в шістдесятих роках минулого століття. Згідно з легендою, серфери, які працювали на вівчарських ранчо в Західній Австралії, загортали ноги в чисту вовну мериноса після купання в холодному прибої. Пізніше вони почали зшивати овчину і прикріпили підошву з лінолеуму, щоб взуття носилося довше. Не дивно, що імпровізовані черевики називали потворними (існує версія, що назва черевиків uggs похідна від англійського слова ugly). Ця мода невдовзі поширилася серед серфінгістів Голд-Коста, які замінили лінолеум на гумові підошви.
Першим, хто почав продавати угги і зареєстрував товарний знак UGH Boots в Австралії в 1971 році, був серфер Шейн Стедман. Чотири роки по тому він продав права своєму другу-серферу Брайану Сміту, який поїхав у США і почав продавати угги в Південній Каліфорнії. Угги стали популярними у місцевій громаді серферів і поширилися на сусідні прибережні райони.
Зі зростанням популярності уггів став популярним і Даг Отто — засновник каліфорнійської компанії Deckers Outdoor Corporation, яка свого часу зайняла нішу на ринку взуття. Найуспішнішим продуктом компанії були всюдихідні сандалі Teva. І хоча деякі інсайдери галузі вважали овчину і фліс занадто дорогими, Отто вирішив, що виробництво черевиків окупиться, особливо під час спаду продажів сандалій у зимові місяці. До 1995 року Deckers придбали дизайн уггів і зареєстрували торгову марку UGG® Australia в США, викупивши всі дрібні підприємства, що виробляють черевики типу уггів з овчини.
Хоча Отто і був упевненим у своєму рішенні, мало хто міг передбачити успіх цих непримітних черевиків. Упродовж кількох років UGG Australia, напевно, передбачила лінійку Teva. Фактично, UGG Australia допомогла відродженню американської компанії, перетворивши її на всесвітньо відомий бренд, а її провідний продукт — на символ статусу.
Втім, свою популярність і світове визнання угги отримали завдяки підтримці знаменитостей. Перший стрибок зростання продажів обумовлений тим, що угги надягла олімпійська збірна США в 1994 році. Пізніше Памела Андерсон була сфотографована на знімальному майданчику "Рятувальників Малібу", одягнена лише в червоне бікіні та угги.
У 2003 році Опра Вїнфрі включила угги у випуск "Улюблені речі Опри". Під час цього шоу телеведуча закупила 350 пар уггів для своєї аудиторії і співробітників, що призвело до величезного зростання продажів черевиків у всьому світі. Поява уггів на настільки популярному шоу призвело і до того, що угги почали носити багато знаменитостей — серед них Дженніфер Лопес, Камерон Діаз, Періс Хілтон, Бейонсе. Ця маркетингова кампанія допомогла бренду UGG досягти безпрецедентного зростання, яке, схоже, триває досі.