Містер-досконалість: що потрібно знати про Тома Форда
Дизайнер Том Форд не любить багато говорити про себе – результати його роботи набагато красномовніші. Однак є слово, яке характеризує його найкраще – перфекціонізм. Цей принцип він зробив ключовою складовою ДНК власного бренду Tom Ford, ексклюзивно представленого в Sanahunt Luxury Department Store. Vogue.ua розповідає головні факти з життя дизайнера і вибирає найкращі образи з його останньої колекції.
Кар'єру дизайнера Том Форд почав в середині 1980-х. До цього пробував стати актором і, навіть, закінчив коледж Parsons, щоб зробити кар'єру архітектора. Однак модна індустрія бажала його сильніше – 1985-го він влаштувався на стажування до дизайнера Кеті Хардвік, а через два роки розпочав працювати для відомого тоді бренду Perry Ellis.
Справжня історія його успіху розпочалася з приходом в модний Будинок Gucci 1990-го року. Італійський бренд тоді був практично банкрутом, але Форд поступово зміг повернути йому колишню славу. Він представив новий погляд на дівчину Gucci, зробивши її більш розкутою і сексуальною, а вроджений перфекціонізм допоміг йому уникнути вульгарності. У модній індустрії жартували, що все, до чого торкається Форд, стає золотом.
Міленіум дизайнер зустрів уже в ролі креативного директора Saint Laurent – бренду, який став першим придбанням Gucci Group. У той час Том Форд працював разом з самим Івом Сен-Лораном і розробляв колекції ready-to-wear. Незважаючи на те, що французький кутюр'є не особливо поблажливо ставився до Форда, називаючи його "хорошим маркетологом", критики і покупці зустрічали його колекції з ентузіазмом. Продажі зростали. Все було добре до 2004 року, коли акціонери захотіли більше контролювати бренди, що входять в групу. Том Форд пішов з посади, а клієнтки залишилися без його фірмового сексапіла.
Gucci Group Том Форд покинув ставши суперзіркою, і власний бренд залишався лише питанням часу. Завдяки власній популярності дизайнер зміг укласти кілька великих ліцензійних контрактів і подарував своє ім'я парфуму – 2006-го випустили дебютний аромат лінії Tom Ford Black Orchid.
Повноцінний показ бренду Tom Ford відбувся 2011 року. З першого шоу і до сьогодні, дизайнер продовжує культивувати сексуальний і спокусливий типаж краси, в його рекламних кампаніях завжди багато оголеного тіла і пристрасті, а вірні клієнтки готові заради його суконь відчайдушно худнути.
Колекція Tom Ford весна-літо 2018, незважаючи на свій зухвалий, і часом провокаційний вигляд, натхненна чоловічою колекцією дизайнера. Ідеально скроєні брючні костюми Tom Ford настільки сподобалися його клієнткам, що дизайнер просто не міг не зробити їх жіночої версії.
Відчувається в колекції і глам-настрій, який був би неможливим без насичених відтінків фуксії і оранжевого, а також всебічного використання шкіри. З останньою, Том Форд любить і вміє працювати, адже який матеріал може мати більш звабливий вигляд на жіночому тілі?
Також в Sanahunt представлена круїзна колекція бренду, яку точно оцінять шанувальниці штанів. Тут є моделі на будь-який смак і для будь-якого приводу – від шкіряних до вечірніх.
Том Форд завжди з особливим трепетом ставився до аксесуарів, розуміючи всю їх силу. Багато клієнтів знайомство з його брендом почали саме з сумок з впізнаваним Т-логотипом та сонцезахисних окулярів. У новому сезоні також вже розпочато полювання за ідеальними човниками Tom Ford.
Окреме задоволення – дивитися на чоловіків, одягнених в Tom Ford. Причому, це не обов'язково повинен бути смокінг і червона доріжка, навіть повсякденний одяг авторства Тома Форда завжди сидить бездоганно і має доречний вигляд у будь-якій ситуації. Чудовий подарунок, який оцінив би навіть Джеймс Бонд – відомий шанувальник окулярів Tom Ford.
Всі товари представлені в Sanahunt Luxury Department Store і на сайті www.sanahunt.com. А ще більше інформації про новинки – на новому Тelegram-каналі магазину.