КУПИТИ КВИТКИ

Найвідоміші кінообрази Грейс Келлі

У 26 років акторка Грейс Келлі вийшла заміж за князя Монако Реньє ІІІ та покинула кінематограф. На той момент вона знялася лише в 11 фільмах, проте кожен її екранний образ викликав бурхливу реакцію у глядачів і подарував їй всенародну любов. У день народження Грейс Келлі vogue.ua вибрав найбільш пам'ятні кінообрази акторки, які не лише ілюструють модні силуети того часу, а й вплинули на формування особистого стилю майбутньої княгині Монако.

Пригодницька історія Джона Форда "Могамбо" 1953 року стала для юної Грейс Келлі по-справжньому першою великою роллю, за яку її навіть номінували на премію "Оскар" в категорії "Найкраща жіноча роль другого плану". Разом з Авою Гарднер, її колегою по знімальному майданчику, білявка втілила на екрані зразок колоніального стилю, який поширився лише в 60-х роках.

Вбрання для "Могамбо" розробила художниця костюмів Хелен Роуз, яка запропонувала для героїні Келлі тонкі сорочки натуральних тонів, штани з високою талією відтінку хакі і комплекти з практичним жакетом і спідницею довжиною нижче коліна.

1954 року акторка знялася в п'яти фільмах, а журнал Life назвав цей час "Роком Грейс Келлі". Однією з найяскравіших її робіт стала стрічка Гічкока "Вікно у двір", образи з якої згодом неодноразово цитували в різних модних зйомках, а саму акторку в них назвали іконою стилю. Вбрання для цього фільму створила відома в Голлівуді художниця костюмів Едіт Гед. За її словами, Альфред Гічкок дуже тремтливо ставився до костюмів Келлі, наполягав, що за їх допомогою можна повніше розкрити характер героїні.

У картині "Вікно у двір" Келлі приміряє кілька образів, що уособлюють моду 50-х, а її фраза про сукню зі світлою мусліновою спідницею: "Її тільки-но привезли з Парижа", – нагадує глядачам про вбрання Крістіана Діора у стилі New Look, знакові для того періоду.

Також у кадрі вона з'являється в чорному вбранні з напів прозорими шифоновими рукавами і сукні з квітковим малюнком. Ці образи продовжують жіночний стиль 50-х, який сьогодні найповніше передають колекції французької марки Rochas.

Ще однією спільною роботою Гічкока і Грейс Келлі став фільм "У випадку вбивства набирайте М". Це був лише третій повноколірний фільм режисера, тому до кольорової гами вбрань художник костюмів Едвард Каррере ставився з особливою старанністю. Одним з найяскравіших став образ американки в вечірній червоній сукні з підкресленою лінією талії і мереживним ліфом. Також у цій стрічці акторка продемонструвала кілька повсякденних костюмів, які є типовими для 50-х років. Зокрема, вузьку сукню з сірої вовни і об'ємне коричневе пальто.

Художниця костюмів Едіт Гед називала стрічку "Спіймати злодія" однією зі своїх улюблених. Зйомки проходили на Французькій Рив'єрі, а Грейс Келлі у ній можна побачити не тільки в бальних сукнях, а й в купальних костюмах, що ідеально ілюструють пляжну моду того часу. Едіт Гед вибрала для акторки сарафан світло-жовтого кольору та окуляри cat-eye.

В одній зі сцен Грейс Келлі з'являється в сукні з асиметричним ліфом крижаного блакитного відтінку, яка на думку Гічкока мала додатково підкреслити холодний екранний образ Келлі. Також білявка постає тут в сукні на запах, яка всенародну любов отримає лише через 20 років, коли дизайнерка Діана фон Фюрстенберг адаптує схожий силует і запустить її в масове виробництво. Для "Спіймати злодія" Гічкок дозволив Едіт Гед використовувати шкіряні аксесуари французького Дому Hermes, так одна з моделей сумок через кілька років отримала назву Грейс Келлі.

Останньою роботою Келлі в кінематографі стала музична комедія "Вище суспільство", в якій вона знялася разом з Френком Сінатрою. Костюми підготувала Хелен Роуз. У стрічці акторка часто з'являється в різноманітних сукнях з квітковими мотивами, які стали однією з найяскравіших характеристик її особистого стилю, проте особливо бурхливу реакцію у глядачів тоді викликав білосніжний купальний костюм Келлі, більше схожий на коротеньку сукню.

Голлівудські художники костюмів Едіт Гед і Хелен Роуз, з якими у Грейс Келлі склалися по-справжньому товариські відносини, створювали для неї не лише екранні образи, а й особисті. Так, Едіт Гед стала авторкою легендарної блакитної сукні, в якій Келлі отримала премію "Оскар", а Хелен Роуз створила для неї весільне вбрання, яке миттєво отримало статус історичного і зараз зберігається в музеї Філадельфії.

Сама ж Грейс Келлі почерпнула зі своїх кінообразів чимало стилістичних рішень для власного гардеробу, від суконь з підкресленою талією і ніжними квітковими мотивами до рукавичок, які їй запропонувала Едіт Гед для зйомок у "Спіймати злодія".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.