Прямо в серце: Loewe осінь-зима 2019/2020
Британцеві Джонатану Андерсону вдалося заповнити порожнечу у моді, залишену Фібі Файло. І зробив він це досить майстерно зі своєю осінньо-зимовою колекцією для Loewe, без жодного натяку на Old Céline.
Прямий доказ таких заяв – той факт, що Андерсон знає як і вміє згладити суперечності між простими, чистими силуетами, мистецтвом ремесла і фактурою, між відчуттям справжнього і шануванням історії. "Це досить строго і продумано", – сказав він. "Ремесло під мікроскопом. Ця колекція не про кількість речей, а про силуети".
На своєму власному шоу JW Anderson у Лондоні він говорив про "позбавлення від шуму", щоб сконцентруватися на моді. Те ж саме стосується й Loewe: не було складнощів, ніяких спеціальних декорацій або літератури, яку можна було б оцінити – тільки чорна підлога з плитки у білій кімнаті. Лише на одній стіні виднілася лінія голландських, французьких і англійських портретних мініатюр, написаних в XV, XVI і XVII століттях.
Відносини між цими крихітними витонченими творами мистецтва і колекцією були як спонуканням придивитися, так і вільними від тангенціальної асоціації, пронизаними формами і тканинами. Це були блузки з об'ємами, пальта з пуританськими комірами, чорні строгі пальта зі шкіряним окантуванням, сукні, які починалися як кремові светри з круглим вирізом і закінчувалися тонким білим бавовняним батистом.
Було щось вишукане і у светрі, усипаному перлами, але одягненому з джинсами з жорсткого деніму. Фінал – неймовірна біла сукня з мереживними краями з зигзагоподібними лацканами і перлами, що випливають з рукавів чорного лляного пальта, дійсна нагадувала вбрання героїнь фламандських живописців, хоча це була "тільки" сорочка-сукня.
У цьому і полягає творча площина, на якій працює Андерсон: він займається сучасним одягом, а не костюмом або "концепцією". Невимушена і проста для розуміння, це була одна з найбільш вдалих колекцій сезону.
Переглянути всю колекцію Loewe осінь-зима 2019/2020.