КУПИТИ КВИТКИ

Сієнна Міллер та Іґґі Поп у рекламній кампанії Gucci Cruise 2020

"Gucci – це вечірка, на яку запрошено всіх", – саме таке гасло Алессандро Мікеле вибрав для своєї грайливої, розкутої і гедоністської рекламної кампанії до колекції Cruise 2020.

Gucci Cruise 2020

Вечірка Gucci – це радість і веселощі, це – фарс соціального життя. Для італійського модного Дому "вечірка" – це не просто слово або подія, а філософія і постійний стан: коли все можливо і не існує кордонів чи меж дозволеного. Одяг лейблу пропонує величезні можливості бути тим, ким хочеш, мати який завгодно вигляд, без будь-яких бар'єрів чи обмежень.

Реклама.
Gucci Cruise 2020

Нова рекламна кампанія Алессандро Мікеле прославляє ці ідеї. Вечірка на віллі, куди гості прибувають на лімузині або гелікоптері. Всі збираються разом біля басейну: рок-зірки, гламурні світські левиці, буржуазні леді, магнати і хіп-хоп виконавці. Уособленням такого калейдоскопу персонажів у круїзній рекламній кампанії стали Сієнна Міллер, Іґґі Поп, Бенедетта Барзіні і репер Gucci Mane.

<b>Gucci Cruise 2020</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.