КУПИТИ КВИТКИ

Девід Бекхем запустив власний бренд під музику "ДахаБраха"

Девід Бекхем

Девід Бекхем наслідує дружину Вікторію та запускає власний бренд House 99. Нова марка буде спеціалізуватись на грумінгу для чоловіків, а також засобах для догляду за шкірою та волоссям. Продажі стартують 1 лютого у Сполученому Королівстві, а 1 березня – в 19 країнах в усьому світі. Поки невідомо, чи буде у списку Україна, але привід пишатись вже є. В офіційному відео House 99 використовується трек "Що з-під дуба" українського етно-хаус гурту "ДахаБраха".

Цікаво, що цифра дев'яносто дев'ять у назві марки House 99 не випадкова. За словами футболіста, цей номер відіграє особливу роль в житті Бекхемів, адже саме в 1999 році відбулось одразу декілька важливих подій – весілля з Вікторіюю Бекхем, народження сина Брукліна та перемога рідної команди "Манчестер Юнайтед" в Лізі Чемпіонів.

Реклама.

Читайте також:

Що потрібно знати про фільми-номінанти на "Золотий Глобус-2018"

Фільм тижня: "Найвеличніший шоумен" Майкла Грейсі

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.