Цифрова інтелігенція: KSENIASCHNAIDER осінь-зима 2020/2021
Після різноманітних віртуальних форматів, багато з яких творці бренду протестували в Україні вперше (наприклад, онлайн-показ або відео-презентацію з просвітницькою лекцією про апсайклінг) і багаторічних прем'єр колекцій на платформах міжнародних шоу-румів, нову колекцію KSENIASCHNAIDER представили в формі показу на подіумі альма-матер Ukrainian Fashion Week.
Колекцію можна вважати зібранням апсайклінг-досягнень бренду останніх років. Був фірмовий перероблений денім і штани-бестселери demi-denim, речі, зібрані з фрагментів спортивних костюмів або текстильних семплів, трикотаж у техніці печворк з виробничих залишків. Речі жіночої колекції KSENIASCHNAIDER доповнювала чоловіча лінія, запущена 2019 року.
Радісно бачити, що стрімкий список інфлюенсерів в одязі KSENIASCHNAIDER і ритейлерів (переможні прапорці місць продажів покривають добру половину політичної карти світу, яка висить у студії бренду) вигідно доповнюють речі незмінні, що становлять ДНК бренду, і які частіше описують абстрактними категоріями.
Відоме почуття гумору завжди вирізняло колекції KSENIASCHNAIDER, чи пов'язані вони з національною айдентикою, політичною ситуацією, чи з порятунком планети від зайвих джинсів. Та ж фірмова легкість і чуйність до нюансів зчитувалася і цього разу. Традиційний жанр подіумного показу Ксенія і Антон Шнайдери відпрацювали на повну. Неперевершений кастинг з обличчями, яким пророкують великі успіхи в найближчому майбутньому; саундтрек, який глядачі намагалися зашазамити; шоу-речі у вигляді вечірніх і весільних суконь з деталей спортивних костюмів, беззмістовні, але веселі аксесуари, як-от лорнети з пластикових кольорових окулярів на пів обличчя, – навіть дивовижно, що дотримання всіх правил може мати такий бадьорий вигляд і працювати з повсякденним одягом для людей, які вміють думати.
Чи то ефект несподіванки від рішення робити показ, чи значні успіхи KSENIASCHNAIDER на міжнародній арені – але зал ледве вмістив усіх гостей, як в доінстаграмні часи, коли покази викликали справжній ажіотаж. Шнайдери адресують свою колекцію "цифровій інтелігенції", себе називають інтернет-брендом "з мізками www", але весь цей діджитал нахил підтверджує просту істину: люди люблять добротний одяг, який дизайнери придумали, а не вигадали під запит сучасності.
Фото: Юрій Яцкулич