5 головних трендів на Тижні моди в Парижі весна-літо 2021
Від поетично переосмислених обладунків до тріумфального повернення мініспідниць — на Тижні моди в Парижі винахідливість і майстерність зустрілися на подіумі. Розповідаємо про ключові тренди сезону весна-літо 2021, які спостережено в цьому місті.
Хто показав: Miu Miu, Chanel, Coperni
"Шоу Miu Miu скидалося на гід стилем головних героїв серіалу „Ейфорія"", — написав американський Vogue відразу після закінчення цього шоу. І дійсно, у кожному образі колекції відчувалася юнацька енергія й завзяття, природною частиною яких і стали мініспідниці. Як символ оптимізму й того, що все скоро налагодиться, їх використовували ще в 1960-х — тоді Діана Вріланд назвала подібне пробудження молодого покоління і його прагнення до змін як 'youthquake' (молодьтрясіння).
Хто показав: Nina Ricci, Patou, Loewe, Ellery.
Оглядач Vogue Сара Маєр об’ємні сукні Loewe, сповнені повітря й подібні до оболонок, назвала поетичними обладунками, які, з одного боку, захищають жінок, а з іншого — підкреслюють їхню тендітність. Також цей прийом продемонстрували Nina Ricci, Patou, Loewe, Ellery.
Хто показав: Louis Vuitton, The Row, Balenciaga
Якщо ще кілька сезонів тому об’ємні силуети в костюмах-двійках викликали асоціації із силою й агресією, то цього разу дизайнери роблять ставку на м’якість і розслабленість у діловому гардеробі. Наприклад, широкі штани в колекції Louis Vuitton Ніколя Жеск’єр порівнює зі свободою і єднанням. Дизайнерові нині особливо цікаво працювати на межі чоловічого й жіночого, не акцентуючи уваги на статевій належності речей.
Хто показав: Paco Rabanne, Balenciaga, Kwaidan Editions
В інтерв’ю Vogue креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія сказав одну важливу фразу: "Коли я працював у Мартіна Маржела, то одного разу почув, що в речах мають відчуватися відгомони часу". Таким поетичним способом грузинський дизайнер описав підґрунтя появи білизняних акцентів у колекції Balenciaga. Виявляється, що натхнені вони вінтажною спідньою білизною француженок. Також Гвасалія поділився своїми думками про майбутнє, яке видається йому досить приземленим, а модна індустрія нарешті стане на шлях сталого розвитку.
Хто показав: Altuzarra, Yohji Yamamoto, Y/Project, Balmain
Сексуальність у тому чи іншому вигляді стала обов’язковою частиною майже всіх модних колекцій. Демонструвати її делікатно й акуратно якраз допомагає драпування, з яким активно працювали найрізноманітніші бренди — від концептуальних Yohji Yamamoto до адептів чуттєвості Balmain.