До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Чоловічий гардероб: що купити цієї весни

Про тренди в чоловічих колекціях ЦУМу сезону весна-літо 2018 розповідає байєр універмагу Ольга Чайка.

Чоловічий характер

Чоловіки – найлегші покупці. Вони приймають рішення швидко, не порівнюють свій вибір з іншими варіантами. Крім того, чоловіки цікавляться модою і відкриті до нового не менше жінок. У чоловічому відділі на мінус 1-му поверсі в ЦУМі особлива атмосфера, де ніщо не відволікає від ефективного і швидкого шопінгу.

Реклама
Шкіряна куртка Belstaff
Поза віком

Зараз речі обирають незважаючи на вік. Більше немає брендів, які орієнтовані тільки на 20- або 40-літніх. Комфорт – ключовий критерій вибору. Марки, які представлені в ЦУМі, різняються за ціновою політикою і стилем, тому можуть зацікавити і батька, і сина.

Бавовняна сорочка AS65
Прем’єри сезона

Сьогодні чоловіки почали одягатися менш формально, обираючи для офісу стиль casual замість суворого дрес-коду. Цьому критерію відповідає преміальна лінія Giorgio Armani, яка цього сезону вперше з'явиться в ЦУМі. Українські покупці полюблять марку за феноменальну якість виробів і бездоганний крій. Секція деніму поповниться брендами з абсолютно різною філософією: 7 For All Mankind і Citizens of Humanity пропонують модернізовану класику з широкою палітрою відтінків, Paige – ідеальні завужені джинси. Ще одна прем'єра в ЦУМі – Denham jeans wear, це нідерландський бренд відмінно скроєних джинсів з італійського і японського деніму.

Джинси 7 For All Mankind
На ходу

Аксесуари та взуття, як і раніше, відіграють ключову роль у створенні образу. Ми розширюємо асортимент брендів – привозимо трендове взуття як преміальних марок на кшталт Jimmy Choo (в травні відкриття корнера), так і демократичних – таких, як Dune London. Між ними в ціновій шкалі розташовані Church's, Belstaff, 2 Men Jeans і Hogan з широким діапазоном моделей – від класичних до спортивних. У цьому унікальність формату універмагу: в ЦУМі можна знайти бренди, які в Києві більше не зустрінеш ніде.

<b>TSUMManShoes</b>

Тренди сезона

Як жартують наші байєри, кожна марка зараз вважає своїм обов'язком зробити кросівки-шкарпетки в стилі Balenciaga і світшоти з написами. Вуличний стиль, що з’явився під впливом спортивних або музичних субкультур, користується попитом, тому він широко представлений в універмазі. Цього сезону з'явиться бренд трикотажу з іронічними принтами Bisibiglio. Наступного – Billionaire Boys Club, спільний бренд Фаррелла Вільямса та японського діджея Nigo, чий одяг транслює стиль вуличної моди Токіо з яскравою графікою і такими, що запам'ятовуються, принтами. Сегмент casual ми доповнимо більш бюджетними брендами Blood Brother і Eleven Paris.

Бавовняна футболка Blood Brother
Традиції

Купують не просто речі, а історії. Неважливо, розповідає її бренд-довгожитель чи молода марка, – естетика повинна бути впізнаваною. Цю ідею підтримує англійський бренд взуття Duke & Dexter, який ми раді представляти в новому сезоні. Це зручні лофери, які можна кастомізувати: вибрати принт, – а художник нанесе його на поверхню взуття вручну. Мені імпонує те, як Denham заохочує своїх покупців здавати їм старі "Денхема" в обмін на нові – і виписує довгий термін гарантії на одну пару джинсів. Цікава історія у заснованого 2014 року італійського бренду AS65: його творець Алессандро Скуарці перешивав старі американські військові куртки в сучасний верхній одяг, комбінуючи відтінки, і додаючи вишивку або хутро. Інша концепція у спільній колекції британської дизайн-студії Griffin і американського бренду парок Woolrich: це капсульний одяг з технологічних матеріалів, і він з'явиться в ЦУМі восени.

Бавовняна сорочка Blood Brother

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.