До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Сильна жінка – головна модна ідея майбутньої осені

Мода завжди міцно пов'язана з політикою і соціальним життям. І завжди гостро реагує на події, які хвилюють, розбурхують або обурюють сучасне суспільство. Так було в 2001 році, коли в Нью-Йорку впали вежі-близнюки, і дизайнери, тільки оговтавшись від потрясіння, почали видавати колекції, наповнені мілітарісткой тематикою. Своєрідний захисний рефлекс тоді спрацював саме так. Паризькі дівчата в Другу світову війну, намагаючись захиститися від жахів, що їх оточували, крутили капелюхи і тюрбани з усього що потрапляло під руку і малювали олівцями стрілки панчіх, прикриваючи їхню очевидну відсутність.

Miu Miu осінь-зима 2018/19

Після всіх голлівудських історій і #MeToo трапився новий головний тренд, який вилився на подіуми головних модних світових столиць подібно до цунамі. Нові колекції для сезону осінь-зима 2018/19 були просякнуті образами сильних жінок з широкими плечима, вузькими таліями і впевнених у собі німф з 1980-х років – часу, коли дівчата-яппі боролися за свої права, рівні зарплати і професійне ставлення до роботи.

Реклама
Isabel Marant осінь-зима 2018/19
Saint Laurent осінь-зима 2018/19

З іншого боку, стилістика 1990-х років, яка найчастіше нагадувала улюблений одяг плебсу, і яка аж надто міцно прописалася в багатьох модних брендах, почала втомлювати не тільки споживачів, але й нарешті дизайнерів. Після тривалої кризи і застою, колекції, створені для сезону осінь-зима 2018/19, здалися дійсно канонічно шикарними і дуже в дусі 1980-х років. На показі Miu Miu на подіум одна за однією виходили моделі з зачісками в стилі Сінді Лопер і плащах з величезними плечима, сукні Ентоні Вакарелло для Saint Laurent більше нагадували вбрання для легендарного серіалу "Династія", а Карл Лагерфельд, створюючи колекцію для Fendi, і зовсім черпав натхнення в нарядах найефектнішої реплікантки Рейчел з культового фільму 1980-х "Той, хто біжить по лезу".

Fendi осінь-зима 2018/19

За іронією долі саме силует "перевернутий трикутник" став основою основ багатьох колекцій минулих тижнів моди. Нова позиція цієї геометричної фігури щонайкраще демонструє зміну гендерної розстановки сил. Однак при всій маскулінності "перевернутого трикутника", колекції для майбутнього сезону мали водночас сильний і жіночний вигляд. Так, наприклад, Крістофер Кейн вважає, що справжня жіноча природа зараз має більшу силу, ніж раніше, і для дизайнера немає стихій могутніших, аніж пристрасть, чуттєвість і провокація, яка виходить від жінки. І, хоча, це трохи інший кут зору на силу сучасних жінок, але й Кейн не втримався від традиційного для 1980-х образу – вузької талії і широких плечей.

Christopher Kane осінь-зима 2018/19

Також не зміг залишитися осторонь Гарет П'ю, відомий колекціями для дуже вузького кола, цього разу зробив колекцію, по якій можна вивчати головні пропорції жіночого костюма 1980-х років. Не можна не згадати про досконалу роботу Марка Джейкобса, яку дизайнер представив у затемненому приміщенні Збройової палати на Парк Авеню. Фактично його показ став першим провісником головного тренду нового сезону і виявив, що модний курс кардинально змінився. Майбутній сезон – за сильними жінками у розкішних костюмах.

Gareth Pugh осінь-зима 2018/19
Marc Jacobs осінь-зима 2018/19
Marc Jacobs осінь-зима 2018/19

Усі покази сезону осінь-зима 2018/19 можна побачити тут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.