RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Чому всі говорять про стиль cheugy

14 червня 2021

У 2013 році учениця середньої школи Беверлі-Гіллз, на ім’я Габі Рессон, додала в лексикон підлітків нове слово — cheugy. За 8 років, сьогоднішньому поколінню Z вдалося скласти атрибути образу життя міленіалів у два склади. Cheugy (вимовляється як chew-gee) уособлює все: від електронних привітань, як-от «Щасливої ​​п’ятниці» й «Легкого понеділка» до дивних інтер’єрів на зразок мозаїки на підлозі й олдскульних розваг, як зірковий камбек Friends: The Reunion.

Деякі шрифти, як, наприклад, Lobster, і ностальгічні типи світлин, які міленіали іноді публікують в Instagram (ті, де всі стоять спиною до камери в однакових футболках), теж належать до «чугі». На момент виходу цього матеріалу Instagram-акаунт @CheugLife також додав до списку фото типу «випускний вечір» і «холостяцьке лігво». Instagram-бумеранги — теж «чугі». А про використання терміна «інстабойфренд» ми взагалі мовчимо.

Отже, як термін, що його вигадала американська старшокласниця, у кінцевому підсумку став поширюватися зі швидкістю світового феномену? Що ж, як пояснює The New York Times, cheugy спочатку прижився у вузькому колі друзів Рессон, перш ніж завдяки їм поширився в різних університетських кампусах. У 2021 році «чугі» став популярним через TikTok — зокрема, завдяки жительці Лос-Анджелеса Гейллі Кейн, яка у своїх відео пояснює, що ж це за термін — сатиричний громадський рух, якому тепер приблизно вісім років. Це означає, що поточна хвиля «чугі» сама по собі, за іронією долі, доволі «чугі». Насправді сплеск популярності цього стилю набагато тонший: він відбиває той час, у якому ми живемо, оскільки навіть головні стовпи капіталістичних поглядів потрапили під критику з боку осіб, яким ще немає 24 років, того самого покоління-Z.

Крім семантики й комедійного контексту, причина, з якої слово cheugy потрапляє в саму точку, полягає в тому, що воно описує наслідки агресивного споживчого маркетингу, який пережило покоління міленіалів. Соціологи, які ще в 2017 році стверджували, що ті, хто народився між 1981 і 1996 роками, масово споживають тости з авокадо, носять дизайнерські кросівки й витрачають немислимі суми на self-care. Але навіть вони не передбачали, що така однорідність стане полем битви двох поколінь.

Покоління Z, справедливо чи помилково, часто пов’язують з виникненням хвилі DIY-культури й незліченних субкультур, що насправді схоже на досвід, який переживали молоді бумери. Жага схвалення, якої так бажали багато які представники покоління міленіалів, тепер застосовується не так буквально.

Чи варто міленіалам ображатися на те, що їх вважають «чугі»? Звісно, ні, над цим просто варто посміятися. Покоління-Z не дорікає міленіалам прикметником cheugy — радше, вони просто дають дружню пораду: «Не переймайтеся через те, щоб аж так усім подобатися».

Текст: Julia Hobbs

тренд ·

Ще в розділі Тенденції

Популярне