RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

З любов'ю: яким буде оновлений простір Apartment 13

12 грудня 2019

Завтра в Києві відкривається оновлений простір Apartment 13, який тепер розміщений в самому серці старого міста – на розі Володимирської та Великої Житомирської. Напередодні офіційного відкриття із засновницею мультибренду Діаною Ставніцер зустрілася шеф-редакторка vogue.ua Віолетта Федорова.

Діана Ставніцер

Apartment 13 став для мене головним fashion-відкриттям минулого року. Він був схожий на квартиру улюбленої подруги, де можна було знайти все – від ідеального блейзера до екстравагантних прикрас, хаотично розкладених по шухлядках старовинного комода. Від цього ще сумніше було дізнатися, що через кілька місяців роботи Apartment 13 переїжджає. Не за своїм бажанням. На пошук нового приміщення команді знадобилося близько пів року, але вона все ж встигла зробити подарунок до Нового року всім, хто чекав повернення Apartment 13.

Apartment 13

З Діаною Ставніцер, ідейною натхненницею Apartment 13, ми зустрічаємося в самому магазині. Тут ще тривають останні приготування, але ключові речі вже розвішані на рейлах, які розмістили вздовж вікон до підлоги. Посеред залу стоїть величезний стіл, а точніше – старовинний верстак, на якому як вдома можна знайти що завгодно – від fashion-книжок до ідеальних окулярів Dries Van Noten і десятка шовкових хусток. Інтерв'ю я беру в невеликій лаунж-зоні, головною прикрасою якої є старовинні двері з потрісканим покриттям, привезені з Африки.

"Я все роблю з любов’ю, тому для мене було дуже важливо створити в новому Apartment 13 правильний настрій. У нас було мало часу і ми діяли швидко: головне наситити місце своєю енергетикою, – розповідає Діана Ставніцер. – І якщо на минулій локації наш простір був камерним, у приглушено-охристих тонах і більше нагадував квартиру, то тут Apartment 13 наповнений повітрям і світлом. Ці вітрини роблять природне освітлення частиною загальної атмосфери". Виявляється, що спочатку, три роки тому, саме район навколо Золотих воріт Ставніцер розглядала як основний, але обставини склалися в сторону більш бізнес-орієнтованого місця."Бачите, все стало на свої місця. Не дарма мене тоді тягнуло саме сюди, хоча багато хто радив вибрати місце в Пасажі або біля нього – йшлося про синергію і правильну публіку".

Однак Ставніцер звикла у всьому довіряти інтуїції, яка і відповідає за дизайн нового Apartment 13, бо від послуг професійних дизайнерів вона вирішила відмовитися: "Цей інтер'єр – результат колективної роботи нашої команди. Я – людина дуже творча, тому мені складно довірити облаштування мого другого дому чужим людям. Ми все тут робили самі і дуже задоволені результатом".

Незважаючи на дуже особистісне ставлення до проєкту, Ставніцер все ж зазначає, що Apartment 13 – це не тільки її віддушина, а й серйозний комерційний проєкт. Саме цифри продажів, а також ближче знайомство з київською аудиторією (Діана Ставніцер переїхала до столиці з Одеси – прим.ред.) вплинули на зміну і склад брендів. Якщо до цього Apartment 13 асоціювався з богемним стилем, розслабленим, але при цьому ошатним одягом, в якому тільки і хочеться, що насолоджуватися життям, то тепер помітна і сильна міська складова. "За час роботи ми зрозуміли, що Київ місто дуже швидке, темп його життя задає певні вимоги до гардеробу. Він вимагає більшої функціональності, а практичність часом важливіша за відчуття затишку. Саме тому ми додали більше формального одягу, який потрібен щодня. Моїми безсумнівними фаворитами є японці Rito, які роблять лаконічні, але при цьому цікаві речі. А якість у них досконала. Також цього сезону ми зробили велику ставку на Nina Ricci: їхні брючні костюми і лінія аксесуарів нікого не залишають байдужими".

Залишилося в Apartment 13 місце і для свята. До магазину вже приїхали зіркові ботильйони і чоботи Paris-Texas, які з'являлися у всіх осінніх стритстайл-звітах, практично цілий рейл займають чарівні вбрання з оксамиту від французів Mes Demoiselles, а відчути себе в хорошому сенсі міською божевільною і при цьому не замерзнути взимку можна разом з шубами Mate, що прикрашені пальмами і дивовижними тваринами. "Наша клієнтка – захоплена, ділова, любить читати і мандрувати, інтелектуальна і впевнена в собі. Їй близько 30 і більше, їй не потрібно нікому і нічого доводити, якщо вона хоче різнокольорову шубу, то несе її так, що перехожі обертаються їй услід. Вона з вогнем всередині!".

Apartment 13 – це історія про емоції і досвід, про приємне проведення часу і можливість ненадовго відволіктися від низки повсякденних справ. Таку стратегію пояснити легко:  "З появою і активним розвитком онлайн-шопінгу всі межі стали відкритими, тому конкретними речами людей не здивувати. Київ – це місто, в якому всі постійно поспішають, стилісти формують гардероби, а потім річ у жінки не викликає жодних емоцій. Нам хочеться привнести трохи магії в цей процес, стати тим самим острівцем затишку, куди можна зайти і просто випити кави, потішити себе невеликим аксесуаром, знову відчути кайф від примірювання та вибору речей. У нас поки немає інтернет-магазину, адже розвиток онлайн-платформи – не швидкий процес, але все одно ми чекатимемо своїх улюблених клієнтів саме в гостях".

Під час бесіди мене не покидає відчуття, що Діана Ставніцер – це людина з настільки сформованим стилем і чітким розумінням себе, що вона готова не тільки зібрати в одному місці все, що її надихає, але і створювати красиві речі самотужки. Несподіване запитання про власний бренд змушує її сором'язливо усміхнутися і розкрити невелику таємницю: "Так, я про це думаю. Причому головним драйвером створення бренду Di Stavnitser є мій чоловік. Він мені постійно нагадує, як важливо не погасити тягу до творчості всередині себе. Нам не потрібні покази і зайвий шум, просто хочеться втілити свої ідеї в життя, надати їм фізичної форми. Я довго думала, що ж саме мені зробити, але відповідь знайшлася сама – мене нерідко називають жінкою-святом, тому і моя колекція буде для особливих приводів, коли хочеться вбиратися і заряджати людей хорошим настроєм".

Вийшовши з Apartment 13, я зробила один висновок: все, що зроблене з любов'ю, – приречене на успіх.

Фото: Юрій Яцкулич

Nina Ricci ·

Ще в розділі Персона

Популярне