До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Підкорюючи Нью-Йорк: як побудувати успішний рекламний бізнес на новому місці

Українці сьогодні всьому світу показують, що попри всі труднощі готові розвиватися в нових для себе умовах, підкорювати ще недавно незнайомі ринки та демонструвати всю силу нашої креативної думки. Анастасія Неронова, блогерка й креативна директорка диджитал-маркетингової агенції ADME, поділилася з нами нюансами роботи на американському ринку, своїми улюбленими проєктами та планами на подальший розвиток. Її компанія працює на ринку США вже понад 5 років і її досвід точно стане корисним.

Анастасія Неронова
Про ADME

Агенція ADME активно розвивається в Нью-Йорку з 2016 року та працює як з найбільшими гравцями на ринку, так і стартаперами та невеликими брендами. Компанія працює над великим переліком завдань від маркетингу соціальних мереж та PR до performance-маркетингу. Проте більшість роботи полягає у сфері креативу, розробленні комунікаційних стратегій, творчих ідей і концепцій. Ми надаємо повний цикл послуг диджитал-маркетингу від створення айдентики бренду до розроблення вебсайтів будь-якої складності та просування бізнесу через різні канали онлайн-маркетингу. Серед клієнтів нашої агенції успішні компанії з різних бізнесових сфер, включно з beauty, автомобільною, ресторанною і fashion.

Реклама
Як привернути увагу

На ринку величезна кількість креативних, брендингових, рекламних агенцій та продакшн-студій, кожна з яких вирішує певні завдання та має набір компетенцій. Однак, ухвалюючи рішення, з ким співпрацювати, я раджу звернути увагу насамперед на комунікацію. Будь-який різновид маркетингу потребує підготовки: треба зібрати всю наявну інформацію про ваш продукт не тільки у вас, а й на ринку. Вивчення прямих і непрямих конкурентів, можливості продукту на різних каналах продажу — усе це потребує уваги. Тому якщо вам не ставлять запитання, не прагнуть увійти в усі деталі та зрозуміти ваш бізнес, з такою агенцією плідної співпраці точно не вийде.

Про відмінність роботи із західними бізнесами

У переговорах із західними клієнтами насамперед, звісно, можу відзначити високий рівень культури комунікації. Переговори ведуться з позиції партнерства та взаємовигідного обміну, це мені дуже імпонує. Однак дедалі більша конкуренція та висока вартість маркетинг-послуг змушує компанії вдаватися до перевірених варіантів просування. На будь-які нестандартні та сміливі ходи в соцмережах західні клієнти йдуть неохоче. Маркетинг в Україні я назвала б живішим. Наші бренди сміливіші, намагаються нестандартно здобути увагу клієнта. Західні клієнти трохи консервативніші. Однак це здебільшого стосується великих компаній. У роботі з ними ще можна виокремити довгий ланцюжок ухвалення рішень, який може бути згубним для деяких рекламних кампаній, особливо коли йдеться про тестування нового інструментарію. Тому ми завжди обговорюємо можливість певного рівня свободи ще на початку нашої співпраці.

Про цікаві кейси

Urbani Truffles займає особливе місце серед усіх наших клієнтів, ми просуваємо їхню продукцію на американському b2b та b2c ринках уже 6 років. Історія компанії почалася понад 170 років тому, і на цю мить вони є абсолютними лідерами світового ринку. Ми опікуємося ними на американському ринку з 2016 року, і це передбачає просування їхніх товарів за допомогою цифрових технологій, що застосовуються на всіх етапах взаємодії зі споживачами. Працюємо над маркетинговою стратегією, соціальними мережами, брендингом. Левова частка роботи — спілкування з лідерами думок. Трюфель — продукт унікальний і багатьом не зрозумілий. Тому стратегія просування компанії поєднує освітню функцію, донесення до цільової аудиторії всіх нюансів трюфельного бізнесу. А їх чимало.

Робота агенції ADME для Urbani Truffles

Якось компанія оголосила про відкриття свого нового підприємства, першої (і єдиної) трюфельної лабораторії в Нью-Йорку. Ідеться про своєрідний креативний простір, що має на меті додати нових барв у життя та дозвілля прихильників трюфелів та італійської кухні загалом. Нашим завданням було привернути велику увагу преси, шеф-кухарів світового класу та найвибагливіших гурманів. Ми створювали маркетингову стратегію, соціальні мережі, організовували PR-заходи. Я дуже рада бути куратором цього унікального проєкту. Ми успішно донесли шматочок італійської культури харчування до вулиць Нью-Йорка. У трюфельній лабораторії Нью-Йорка нині відбуваються міжнародні кулінарні заходи, кулінарні заняття, ексклюзивні вечері, культурні вечори, приватні заходи та дегустації. Це справді чудовий проєкт.

Ще один дорогий серцю клієнт – італійський бренд келихів Luigi Bormioli. Працюємо з ними теж дуже давно, уже 5 років опікуємося їхнім веброзробленням, соціальними мережами, influencer-маркетингом і контент-продакшном. Вони є провідним світовим виробником посуду зі скла й навіть були творцями скляного флакона для легендарного аромату Chanel No 5. Однак ми також працюємо і з невеликими компаніями та брендами, зокрема нью-йоркською б’юті-школою Your Classy Eyes. Вони навчають майстрів вищого класу, а ми просуваємо бізнес в інтернеті, рекламуємо та розвиваємо соціальні мережі. Кожен робить свою справу.

Робота агенції ADME

Фотограф: Anastasiia Trubina

Мейкап і зачіска: Alena Lemondy

Стиль: Alina Frolova

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.