Модний вибір: інтерв'ю з баєром Domino Group Анастасією Примаченко

19 червня 2019

Баєр Domino Group Анастасія Примаченко звикла постійно робити вибір, спритно балансувати між інтуїцією, вподобаннями клієнтів, актуальними трендами і аналітикою продажів. Від її рішень залежить те, що клієнти цієї мережі бутиків носитимуть наступних півроку. Нам вона розповіла про специфіку своєї роботи, ключові тенденції, новинки власного гардероба і заодно показала найгарячіші образи цього сезону.
 

Анастасія Примаченко
Про роботу баєра

Творчий погляд на моду і уява – це, безумовно, важливі якості, якими повинен володіти баєр, але інші, ще важливіші 50% – це математичний склад розуму, хороша пам'ять, уміння швидко конвертувати і розуміти, які цифри побачать клієнти в магазині через рік, аналізувати дані поточних продажів і запитів клієнта, і враховувати загальну ситуацію на ринку. На підставі всіх цих фактів формується і коригується портфель брендів. У різних локаціях – різні запити у клієнтів і різні бестселери продажів. Кожного сезону ми спочатку вивчаємо всі ці дані і потім 1-2 місяці працюємо в Італії і Франції, відвідуємо виставки, спілкуємося з фабриками, знаходимо нові бренди і підбираємо оптимальну асортиментну матрицю на наступний сезон. Потрібно постійно шукати нові напрямки, прибуткові проекти розвивати, а невигідні закривати. Зараз дуже динамічний час, потрібно бути гнучкими.

Сукня з шовку Rochas, туфлі з сатину і пір'я марабу Giambattista Valli, сережки De Grisogono

Головне завдання баєра – це щасливі і задоволені клієнти. Пропонувати їм щось нове і дивувати обов'язково потрібно кожного сезону, адже клієнтові має бути цікаво з тобою насамперед емоційно. Але основна частина колекцій – це те, в чому ми впевнені. Фінальна закупівля для сезону – це результат піврічної аналітики продажів, спілкування з консультантами і, звичайно, фідбек від клієнтів. На підставі цього складають сезонні замовлення як нових брендів, так і добре знайомих.

Про тренди сезону

Бежева палітра – один з головних трендів цього сезону і ще кількох наступних точно. Ідеальні образи в цій гамі можна знайти і в колекціях флагманів італійської моди Brunello Cuccinelli і Loro Piana, і у більш демократичних – Peserico, Panicale і інших виробників, яких у Domino Group дійсно взірцевий вибір.

Анастасія Примаченко

Якщо ви любите жіночні образи, то сміливо вибирайте банти, рюші, волани, квіткові принти. Як грайливі акценти їх щедро додали Giambattista Valli, Rochas, Fleur de Paris і Zimmerman. Денім, як завжди, – на піку популярності. Мені подобається він у Alexandre Vauthier. Теж раджу звернути увагу на його чуттєві і сексуальні сукні. Красива провокація цього сезону актуальна як ніколи. А взагалі потрібно купувати те, що вам подобається тут і зараз, і в чому саме ви почуваєтеся на всі 100%! У мене це працює.

Про клієнтів Domino Group

Стилістику Domino Group я називаю жіночною та елегантною, іноді з фантазійними і навіть провокаційними нотами. Наші клієнти-чоловіки – більш консервативні. Це віддзеркалено у їхніх ділових, спортивних і повсякденних гардеробах. На підставі цього плануємо і коригуємо нашу селекцію вже більше 20 років. Це наш стиль і наших клієнтів. Я беру участь у цьому складному і захопливому процесі вже близько п'яти років і за цей період ми додали чимало новинок. Ще ми привезли лімітовану капсулу от-кутюр, а також ряд нових артизанальних нішевих брендів, які ви можете побачити цього сезону в наших магазинах, але загальна картина – носибельна і практична.

Піджак з вовни, Saint Laurent, туфлі зі шкіри та пір'я марабу Giambattista Valli, браслет зі шкіри та пір'я Brunello Cucinelli
Про власний гардероб

Цього сезону я поповнила свій гардероб парою базових кросівок Loro Piana, шовковими топами Peserico, джинсами One tea spoon, для морських подорожей вибрала Zimmerman, а для вечора зупинила свій погляд на чорній сукні Alexandre Vauthier. З трендових речей у мене з'явилася цього сезону яскраво-рожева сумка Balenciaga, з молодих імен – новий і дуже красивий білий клатч Benedetta Bruzziches. Для романтичних вечерь я вибрала шовкову сукню Giambattista Valli і в комплект сатинові човники цього ж бренду з розкішним пір'ям марабу. Носитиму з прозорою сумкою-боксом від Aspinal of London.

Асиметрична спідниця з вовни, боді з віскози, чоботи зі шкіри, все – Alexandre Vauthier, перстень De Grisogono
Про роботу з поколінням Z

Молодому поколінню сьогодні потрібні емоції, а від володіння модною річчю, особливо, якщо подобаєшся собі в ній, вони з'являються не менші, ніж від подорожей чи нового досвіду. Ми уважно вивчаємо цю аудиторію, адже зовсім скоро це покоління стане старшим, а їхня купівельна спроможність – більшою. Покоління Z сьогодні живе у віртуальному світі і дуже гостро відчуває ці супершвидкості. Їхні рішення – миттєві: вони бачать річ і відразу хочуть її. Бренди вже реагують на ці запити, прискорюють виробничі процеси і ділять колекції на кілька частин, щоб в магазини вони потрапили якомога швидше. Ритейлери теж підлаштовуються під вимоги нового світу.

Сукня інкрустована кристалами, Alexandre Vauthier
Про секрети професії

Потрібно любити свою роботу 24/7, жити модою, бути готовим до жорсткого таймінгу, частих і тривалих відряджень, вміти при цьому розслаблятися і надихатися, отримувати задоволенням від того, що в результаті ти даруєш людям емоції і радість ...

Всі образи представлені в мережі магазинів Domino Group.

Rochas
Alexandre Vauthier
Edward Achour Paris
Alexandre Vauthier
Alexandre Vauthier
Giambattista Valli
Giambattista Valli
Giambattista Valli
Giambattista Valli
Brunello Cucinelli

Стиль: Анастасія Примаченко
Фотограф: Наташа Кот
MUA: Вікторія Шостак

Ще в розділі Персона

Популярне