RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як родина Кардаш'янів стала найбільшим інфлюенсером десятиліття

23 грудня 2019

До того, як Кайлі Дженнер підірвала інтернет фотографією доньки Стормі (її вподобали понад 18,6 млн разів в Instagram); до того, як Кім продала свою лінію одягу Skims протягом декількох хвилин (за повідомленнями, заробивши 2 мільйони доларів виключно за перший вихід колекції); і задовго до того, як Хлоя заснувала власний бренд Good American (на якому заробила 1 мільйон доларів тільки у день запуску), Кардаш'ян-Дженнер були просто заможною сім'єю, – хоча вже й трохи знаменитою у світських колах.

Кайлі Дженнер і Кім Кардаш'ян

Ще 2007 року, коли реаліті-шоу «Родина Кардаш'янів» (Keeping Up with the Kardashians) вперше показали в США 14 жовтня, пілотну серію подивилися 898 000 осіб. Матріарх Кріс Дженнер керувала кар'єрою свого чоловіка Брюса, олімпійського чемпіона. Переможець десятиборства став мотиваційним оратором (який 2015 року перетворився на Кейтлін). У будинку за $ 2,85 млн., де знімали перші сезони шоу, жили Дженнери і їхні діти: Кендалл і Кайлі (тоді їм було 12 і 10 років), а також дорослі діти Кріс від її попереднього шлюбу з адвокатом О. Дж. Сімпсоном Робертом Кардаш'яном: Кортні (28), Кім (27), Хлої (23) і Роб (20).

Ідея «Родини Кардаш'янів» була простою: «реаліті-шоу для всіх». У ньому демонстрували «божевілля» сім'ї, в якій Кім цілеспрямовано займала центральне місце зі своїм сумно відомим сексуальним відео і дружбою з Періс Гілтон. Але 12 років, 17 сезонів, 10 новонароджених, дев'ять суміжних проєктів (включно з «Життям Кайлі» і ток-шоу 2013 року Кріса), три шлюби, закарбовані на екрані, незліченні обкладинки Vogue, безліч критики і в загальному 611,2 млн читачів в Instagram довели, що хоча вони були «відомі своєю популярністю» у 2000-х роках, в 2010-х вони стали культурною силою, з якою слід мірятися. 

Кендалл Дженнер, Кортні Кардаш'ян, Хлоя Кардаш'ян

Не дивно, що протягом десятиліття формат «Родини Кардаш'янів» породжував незліченні реаліті-шоу в тому ж дусі, як, наприклад, франшизи «Справжні домогосподарки» і «Любов і хіп-хоп: Нью-Йорк», але жодна з них не наблизилася до його успіху. Згідно з Variety, Кардаш'яни попросили до 100 мільйонів доларів, щоб продовжити випуск шоу до 2020 року, що можна виправдати, зважаючи на те, що в середньому 2 мільйони людей спостерігають за перипетіями, що відбуваються в їхньому колі.

Коли в жовтні 2010 року з'явився Instagram, перші інфлюенсери публікували світлини заходів сонця на пляжі і своїх сніданків. У лютому 2012 року, коли Кім приєдналася до соціальної мережі та опублікувала фото без макіяжу і в піжамі невідомого бренду, вона вже п'ять років до того розповідала про всі деталі свого життя через KUWTK. «Я дуже швидко зрозуміла, що соціальні медіа можна використовувати як мою безкоштовну фокус-групу», – сказала Кім в інтерв'ю The Cut у листопаді 2019 року, де розповіла, як її бренд розвивався з платформою соціальних мереж, від селфі до збільшення продажів її продуктів і платних постів (як відомо, один такий може коштувати до 1 мільйона доларів).

1995

У той час як Кім здобула титул «Королева Instagram» кількома платними додатками (Kimoji, що приніс їй 1 мільйон доларів, і відеогрою Kim Kardashian: Hollywood, яка принесла 80 мільйонів), її сестри, Кендалл і Кайлі, орієнтувалися на молоду аудиторію. З 20 найпопулярніших постів в Instagram всіх часів, сім належать Кайлі, і її вплив у соціальних мережах навіть сильніший, ніж у Кім. Коли вона зізналася у використанні косметичних наповнювачів у травні 2015 року після публікації зображень з надмірно великими губами, запити на наповнювачі збільшилися на 70%, а її пост у Twitter в лютому 2018 року про те, що вона більше не використовує Snapchat, коштував компанії $ 1,3 млрд. ринкової вартості.

Сукні з латексу, масивні кросівки, сандалі, спідня білизна як звичайний одяг, босоніжки на підборах, велосипедні шорти, боді – вплив цієї родини на моду був величезним. Вони працювали як з розкішними лейблами на кшталт Balmain і Tom Ford, так і бюджетними Missguided і PrettyLittleThing. Протягом 2010-х вплив Кардаш'ян-Дженнер вкорінився в індустрії; тим не менш, їхній найтриваліший внесок, безсумнівно, полягає в зростанні попиту на спортивний одяг.

Кайлі Дженнер

Десятиліття також стало для Кім одним довгим моментом моди і краси. В інтерв'ю The Business of Fashion вона приписує чоловікові Каньє Весту повну перебудову її гардеробу: «Я завжди думала, що у мене справді хороший стиль, поки не зустріла свого чоловіка, і він сказав мені, що у мене найгірший стиль». Кім розповіла BoF у червні 2018 року, що Каньє познайомив її з такими дизайнерами, як Олів'є Рустен, і його власним брендом спортивного одягу Yeezy (в підсумку він одягнув Кім у спортивний одяг з голови до п'ят для своїх маркетингових кампаній в соціальних мережах). Ефект Кардаш'ян вразив знову: за прогнозами, до кінця 2019 року продажі Yeezy складуть 1 млрд доларів.

Від відвідування свого першого балу Met Gala 2013 року (вагітна і одягнена в широко висміяну сукню Givenchy від Riccardo Tisci з квітковим принтом) до корсетної сукні Thierry Mugler 2019 року, вона поступово завоювала довіру та стала найвпливовішою особою моди за десятиліття. За словами Лайста, 45-відсотковий стрибок в онлайн-пошуках компресійного одягу в вересні 2019 року був обумовлений її запуском форми одягу Skims, натхненної її ж фігурою у вигляді пісочного годинника. І з випуском своїх ліній KKW Beauty і KKW Fragrance Кім заробила колосальні 72 мільйони доларів тільки за перші шість місяців 2019 року.

Крім Кайлі і Кім, інші члени сім'ї теж по-різному вплинули на індустрію моди і краси. Згадана вище лінія Good American Хлої, веб-сайт Кортні про здоровий спосіб життя Poosh, модельна кар'єра Кендалл (Forbes назвав її найбільш високооплачуваною моделлю 2018 року, за його оцінками вона заробила 22,5 мільйона доларів) і навіть Роб частково володіє лінією шкарпеток Arthur George з Кріс.

Кім Кардаш'ян, Хлоя Кардаш'ян, Кайлі Дженнер

Сім'я Кардаш'ян-Дженнер 2019 року відрізняється від тієї, якою була 2010 року. Щиро чи ні, але сім'я, яка колись тільки асоціювалася з грошима і славою, тепер використовує свій вплив, щоб висвітлити соціальні та політичні проблеми. Кім готується стати адвокатом з кримінального правосуддя (її зустріч в Білому домі з Дональдом Трампом допомогла отримати помилування для Еліс Марі Джонсон – 64-річної жінки, засудженої до довічного ув'язнення за ненасильницький злочин, пов'язаний з наркотиками). Сім'я відкрито заявляла про визнання Геноциду вірмен, неодноразово відвідувала батьківщину своїх предків. Кортні і Кім були присутні на 60-й річниці ядерної аварії в Польовій лабораторії Санта-Сусанна, щоб привернути увагу до очищення, необхідного на майданчику.

Не зрозуміло, чи зберігатиметься KUWTK у своєму нинішньому форматі після 18-ї серії і до 2020-х років. Але коли ми вступаємо в нове десятиліття, одне можна сказати напевне: в якому б середовищі не існувала сім'я – реаліті-шоу чи як впливові люди в Instagram, дизайнери одягу чи політичні діячі – їхнє ім'я залишиться в центрі уваги. Бо якщо є щось, що жінки Кардаш'ян-Дженнер добре вміють, то це розвиватися з часом.

Ким Кардашьян · Кендалл Дженнер · Кайли Дженнер ·

Ще в розділі Персона

Популярне