RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Ексклюзив: Майкл Корс про нову колекцію, натхнення й Діану Вріланд

22 березня 2021

Американський бренд Michael Kors представив нову рекламну кампанію своєї колекції весна-літо 2021, джерелом натхнення для якої стала легендарна Діана Вріланд, одна з найвпливовіших персон свого часу у світі моди. Ґрунтуючись на знаменитій фразі Діани, що «око має подорожувати», дизайнер зміг знайти нові способи дослідження навколишнього світу навіть у період пандемії. Майкл Корс переносить усіх глядачів у віртуальну подорож Нью-Йорком — від прогулянки на човні річкою Гудзон й Американського музею природознавства до обіду в Empire Diner і відвідування Центрального парку. Все це відбувається у товаристві топмоделі Белли Гадід, амбасадорки бренду.

Загалом рекламна кампанія свідчить про людські можливості. Адже навіть в умовах ізоляції ми можемо подорожувати віртуально, і далі досліджувати нові місця, даючи можливість нашому розуму розслабитися. Знайти нові пригоди можна навіть на задньому дворі власного будинку. «До весни ми запрошуємо вас змінити свій кут погляду. Скрізь можна знайти натхнення. Дайте волю власним думкам і уявіть ваші можливості», — закликає Майкл Корс.

Vogue.ua першим поспілкувався з дизайнером Майклом Корсом про його нову рекламну кампанію MICHAEL Michael Kors весна-літо 2021, подорожі, джерела натхнення та вплив Діани Вріланд на його колекцію.

Діана Вріланд у червоній кімнаті своїх нью-йоркських апартаментів. Фото: Джонатан Бекер

Коли Вас уперше надихнула Діана Вріланд? Що Вас полонило в ній?

Уперше я дізнався, хто така Діана Вріланд, коли мені було 10 чи 11 років і я почав читати Vogue. Пам’ятаю, як дивився на ці дивовижні зображення в найекзотичніших місцях у неймовірно модних образах, і починав мріяти про Грецію, Японію, Єгипет, розуміючи, що все це завдяки їй. Із самого початку вона навчила мене, що поєднання моди й подорожей — це щось справді особливе. Я думаю, що істинних ікон дуже мало, і Діана Вріланд, безумовно, одна з них. Вона жила й дихала модою, і для неї мода означала набагато більше, ніж просто зовнішній вигляд — це було про красу, культуру, подорожі. Діана перетворила моду на образ життя.

Що Вам допомогло зберегти натхнення, адже подорожі тепер під забороною? Як вийшли із цієї ситуації?

Ми знайшли нові способи дослідження — від повторного перегляду світлин з давніх мандрів і перегляду фільмів, які справді змушують змінити образ мислення, до підписки на деякі з наших улюблених акаунтів про подорожі в Instagram. А коли стало безпечно, ми заново почали відкривати для себе деякі з наших улюблених пам’яток тут, у себе вдома, в Нью-Йорку.

Діана Вріланд. Фото: Джонатан Бекер

Що надихає Вас у Нью-Йорку?

Постійні зміни, які лежать в його основі. Ви можете прожити тут майже три десятиліття й водночас щовихідного знаходити щось цікаве. Завжди є щось нове або старе, на що ви раптово можете подивитися абсолютно по-іншому.

Ви з Діаною любили проводити натурне знімання. Що робить знімання поза студією особливим?

Від візуальних підказок до культури й людей, знімання просто неба закладає основу для справді багатого візуального краєвиду. Це дає вам глибший рівень оповіді, який пронизує все й переносить одяг і талант в інше місце, не тільки буквально, але й у думках.

Діана Вріланд. Фото: Getty Images

Чого Ви прагнули досягти за допомогою цієї рекламної кампанії?

Нині більшість з нас не може поїхати до Ісландії або в Патагонію, Італію чи Токіо, але я хотів нагадати людям, що вони все ще можуть подорожувати подумки. Можна легко дивитися казкові місця в Instagram або відкривати для себе нових людей і нову культуру через книги та фільми. Також можна знайти безпечні способи мандрувати своїм житловим районом і заново відкривати для себе скарби на власному задньому дворі. Адже навіть коли ми фізично не можемо вирушити до екзотичних країн, наш розум має досліджувати, а наше око має подорожувати.

Michael Kors · Диана Вриланд ·

Ще в розділі Персона

Популярне