До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Золотий вік: перша колекція капелюхів Олімпії Вайтмусташ

Екстравагантна диджейка й модниця Олімпія Вайтмусташ створила бренд головних уборів Olimpia W і вже випустила дебютну колекцію капелюхів.

Попри унікальний стиль і любов до головних уборів, Олімпія Вайтмусташ довго відкидала ідею створити власний модний бренд: "Я не хотіла потрапити під одну хвилю з усіма — робити те, що вже багато хто робить. Або, навпаки, робити те, чого я поки не вмію". Відкрити бренд і все ж створити колекцію капелюхів Олімпія вирішила під час локдауну, коли, переглядаючи фільми Золотого віку, молода дизайнерка знову й знову захоплювалася красою та стилем жінок цієї епохи.

Реклама

Любов до головних уборів Олімпія Вайтмусташ перейняла від мами, а захопленість стилем XIX століття органічно вписалася в автентичність бренду Olimpia W. Вайтмусташ зазначає, що в її житті наявність головного убору є важливим складником успіху та впевненості в собі. "Звісно, обличчя — це візитна картка кожного, але цілісності образу додає правильно підібрана зачіска або головний убір", — каже дизайнерка.

Тому деякі головні убори з дебютної колекції Olimpia W імітують перуки, інші — вигідно доповнюють образ. Одне з головних завдань колекції полягає в гнучкості, адже капелюх — це не обов’язково елемент класичного стилю. Тож кожен головний убір колекції має однаково гарний вигляд як у поєднанні із сукнею, так і з футболкою оверсайз та штанами.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.