VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Золота осінь: Олена Османова в рекламній кампанії MARCHI

23 вересня 2019

Осінь створена для тренчів. Саме з цією ідеєю український бренд MARCHI працював над новою осінньою колекцією, обличчям якої стала українська топ-модель Олена Османова.
 

MARCHI осінь-зима 2019/2020

"Натхненні естетикою вісімдесятих, ми створили тренчкот з чітко окресленими, широкими плечима, які в поєднанні з тонкою талією створюють жіночний, але при цьому сильний силует. Хоч виріб виконаний з легкої, невагомої тканини, одяг вдався міцним і дуже практичним, – розповідають у MARCHI. – Те, що потрібно для захисту від осінніх дощів.

MARCHI осінь-зима 2019/2020

MARCHI осінь-зима 2019/2020

MARCHI осінь-зима 2019/2020

Для шанувальників спокійних форм у колекції є переосмислені плащі, які більше нагадують подовжений жакет. Вони теж зроблені з непромокальної тканини, щоб захистити від улюблених погодних сюрпризів.
 

MARCHI осінь-зима 2019/2020

MARCHI осінь-зима 2019/2020

Також до колекції увійшли функціональні плащі-вітровки, які ще краще перешкоджають волозі. За основу виробів взяли непромокальну і вітрозахисну плащову тканину, а як фурнітуру для капюшона використали блискавку-зіпер, що допоможе сховатися від дощу навіть у дуже нельотну погоду.

MARCHI осінь-зима 2019/2020

MARCHI осінь-зима 2019/2020

MARCHI осінь-зима 2019/2020

Фото: Stephan Lisowski

Стиль: Viktoria Filipova

MUA і волосся: Yevgeniya Kozlova

Продюсер: Marina Sandugey-Shyshkina

Моделі: Alyona Osmanova (L-MODELS ), Saveliy Popov (Boys Boys Management)

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне