До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як українські ритейлери допомагають під час війни

Від гарячих обідів до коктейлів Молотова й чоловічої спідньої білизни — ключові гравці українського модного ритейлу активно допомагають у боротьбі за перемогу.

На головній сторінці онлайн-магазину київського ЦУМу красується український національний прапор, а в Instagram-сторінці замість звичних знімків шкіряних сумок і мюлів з кристалами з’явилася інфографіка про збір коштів у гуманітарні фонди та відеозвернення західних знаменитостей із закликами про допомогу Україні. У такий спосіб компанія переформатувала свої медіаканали й тепер інформує клієнтів про волонтерські та гуманітарні ініціативи. У перший місяць війни на потреби армії ЦУМ передавав теплий одяг, спідню білизну й шкарпетки. А свій "зелений" електрокар BMW нині використовує для доставлення гарячої їжі з фудкортових ресторанів ЦУМу й медикаментів борцям ТрО.

У соціальних каналах Helen Marlen Group — корисні посилання на ресурси для пошуку роботи за кордоном і безплатного навчання, інструкції щодо евакуації у висотних житлових будинках і виживання під час вибуху. У Helen Marlen надають підтримку працівникам, які поповнили лави ЗСУ й ТрО, а також опікуються доставою гуманітарної допомоги в Україну, використовуючи складські потужності Helen Marlen в Європі. Наприклад, разом з редакцією Vogue Man організували кілька доправ зі Швеції чоловічої спідньої білизни для української армії.

Реклама

Ключові київські ритейлери ініціювали кампанію введення ембарго на торгівлю з РФ, до якої доєдналася й редакція Vogue. У перші дні війни в спільному листі команди The Icon, Spazio, ЦУМу і Asthik закликали іноземні компанії, що працюють у сфері виробництва та дистрибуції модного одягу, взуття, аксесуарів, ювелірних прикрас та інших предметів розкоші, зупинити всі робочі контакти з російськими компаніями. Стараннями українських професіоналів та іноземних колег ініціатива викликала безпрецедентний резонанс — головні гравці модного бізнесу LVMH, Kering і Richemont зупинили свою діяльність на території Росії.

На цьому допомога українського ритейлу не закінчується. Команда столичних концепт-сторів The Icon і Spazio опікується адресною підтримкою: закуповує їжу, одяг та медикаменти для ТрО й амуніцію для ЗСУ, допомагає дітям-сиротам у Пущі-Водиці, реабілітаційному центру в Запорізькій області та харківському притулку для тварин. Кухарі ресторану Sanahunt тепер готують гарячу їжу для української ТрО. У найнапруженіші дні підготовки до можливого захоплення столиці там робили запаси коктейлю Молотова.

До спільної справи перемоги доєдналися великі торгові мережі. Компанія INTERTOP надала українським військовим одяг і взуття на суму 2 млн грн. Київські представники італійських лейблів Intimissimi і Calzedonia передають асортимент крамниць на потреби армії і як гуманітарну допомогу. Польська компанія LPP, куди входить масмаркет-бренд Reserved, виділила 20 млн злотих (4,24 млн євро) на матеріальну й психологічну допомогу та пошук житла для тих, хто виїхав з країни, а також на обладнання пунктів гуманітарної допомоги в Україні.

Загальний настрій українського ритейлу, який зайняв активну позицію в боротьбі з окупантом, точно сформулювала президентка Sanahunt Оксана Мороз-Хант: "Дивлячись на нашу команду, я розумію, що народ України не зламати, і на хвилину не сумніваюся в нашій перемозі. Все буде Україна!"

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.