До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Повернення гітів: нова апсайкл-колекція бренду SAYYA

Український бренд SAYYA представив новий літній дроп, що транслює ідею upcycling — він повністю створений з тканин, які використовували в минулих сезонах. Знакові дизайни й принти бренду знайшли втілення в нових оверсайз-сорочках, сукнях і аксесуарах.

"Цей дроп став точкою перетину минулого і майбутнього: гіти попередніх колекцій і створений на відстані лукбук. Ми розіслали речі інфлюенсерам і попросили зробити фото, а потім поєднали їх у лукбук, — розповідає дизайнерка бренду Люба Макаренко. — Вважаю, що ми зобов’язані бути своєчасними й усвідомленими, тому вирішили використати стоки тканин замість закупівлі нових, і дали їм друге життя".

Реклама

Нова колекція вирізняється своєю універсальністю — до неї ввійшли речі-трансформери: двосторонні шовкові сукні, а також сукні та сорочки, зшиті в техніці печворк з особливим кроєм, що дає змогу носити їх будь-яким боком. Особливої уваги надали тканинам — у новому дропі використано тільки натуральний шовк, бавовну, денім та шкіру.

Лукбук віддалено створювали інфлюенсери — друзі бренду: @elena_mandziuk, @tania_dudu, @dasha_rodkevich, @marinamartyniv, @olia_chu. Колекція лімітована, а деякі речі унікальні й не повторюються.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.