Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Vogue UA представляє новий номер: листопад 2019

21 жовтня 2019

Листопадовий номер Vogue UA присвячений утопії і антиутопії актуальній темі у часи невизначеності, від якої не сховатися нікому, незалежно від кількості біткоїнів на рахунку чи рівня ендорфінів у крові.

На обкладинці: сукня з шовку і сітки, розшита лелітками, Versace; шкіряні туфлі, Balenciaga

Брак стабільності на глобальному рівні: природні катаклізми, масштабні епідемії, політичні скандали – відбивається на всіх аспектах нашого буття, зокрема і на вельми чутливій моді. Ми досліджували, як саме це відбувається, і з’ясували, що дизайнери, архітектори і художники розділилися на три табори. Одні воліють уникати думок про майбутнє і шукають втіхи у минулому – у сезоні осінь-зима 2019-2020 таких більшість. Інші відмовляються жити у суворій реальності й створюють власну утопію для себе та своїх клієнтів – як Аксель Вервордт, що заклав арт-простір Kanaal у передмісті Антверпена. Треті ж вірять у найпохмуріші прогнози й готують обладунки для людини майбутнього, яка мешкає у дистопії, – це варіант Пітера До, автора формули «чотирьох пі», яка змушує по-новому поглянути на свій гардероб.

У візуальних історіях для цього номера ми розіграли різні сценарії майбутнього – від обнадійливих до найпесимістичніших, обираючи для цього локації як індустріальної Європи, так і випаленої сонцем Африки. Для зйомок обкладинки команда Vogue UA вирушила до Аркозанті – майбутнє цього утопічного міста в Арізоні невиразне, воно цілком може стати міфом на кшталт Атлантиди. Надихаючись шедеврами наукової фантастики, у зйомках ми візуалізували вірогідні канони краси XXII століття, переживали наслідки апокаліпсису і вдивлялися у зоряне небо на випадок, якщо людству таки доведеться залишити Землю.

Digital-обкладинка Vogue UA, листопад 2019

Крім того, у листопадовому числі ми звернули пильну увагу на аромати – прекрасні та сюрреалістичні якраз настільки, аби з їхньою допомогою сховатися від реальності або – за потреби – створити нову. Олена Ємчук, найвідоміша у світі fashion-фотографка родом з України, прочинила двері у світ свого нового захоплення – еротичного живопису – й розповіла про його витоки та передумови. А Віктуар де Кастеллан, беззмінний креативний директор Dior Joallerie, пояснила, на що спираються її ювелірні фантазії.

Навіть якщо глобально впливати на перебіг подій неможливо, завжди є шанс обрати належний антураж для особистої кастомізованої реальності – й уже з неї, перевівши подих у точці комфорту, намагатися змінювати те, що не влаштовує. Зрештою, жити в утопії чи дистопії – наш спільний вибір.

Фото: Milan Zrnic

Стиль: Julie Pelipas

Зачіска: Helen Reavey @Management Artists

Макіяж: Holly Silius @Frank Reps

Продюсер: Chloe Wilk-Martin @Western Promises

Асистенти фотографа: Sam Rivera, De Marquis McDaniels

Асистенти стиліста: Chloe Wilk-Martin, Izzy Heller

Асистенти продюсера: Darel Granoth, Laurent Lawson

Кастинг: Morgan Maher @Establishment

Модель: Shelby Hayes @The Lions

Vogue ·

Ще в розділі Бренд

Популярне