RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Річ дня: кардиган JUL x Ukrainian Folks

21 листопада 2021

Кардигани вже давно стали обов'язковою частиною осінньо-зимового гардеробу. Цього сезону, з поверненням стилю преппі, їхня актуальність зросла ще більше. Одну з найцікавіших і при цьому ненудних моделей ми побачили у спільній колекції JUL x Ukrainian Folks. Особлива риса цього кардигану — напис Black Brows, Brown Eyes, дизайн якого відсилає до традиційних шкільних емблем, а сенс знайомий усім українцям, хто хоч одного разу чув романс “Чорнії брови, карії очі” Костянтина Думитрашка.

Нагадаємо, що головна мета дропів JUL x Ukrainian Folks — вираження своєї національної та культурної ідентичності за допомогою практичного й сучасного одягу. Перша колекція українського масмаркету бренду JUL та етнографічного щоденника Ukrainian Folks вийшла влітку, а через півроку Юлія Логвін і Анастасія Івченко вирішили продовжити проєкт.

“Я була здивована тим, як багато людей потребують нових форм для вираження приналежності до своєї країни, її культурних кодів. Але вони мають відповідати сьогоденню, не намагатися повторити минуле, не грати в історизми. У нашій зимовій добірці ми знову звернулися до перекладів українських пісень англійською музичними сервісами, бо ця форма комунікації показала свою життєздатність. А це дуже класно, тому що найбільший виклик у тому, щоб робити традиційне цікавим і навіть модним, інтегрувати його в сучасний контекст — пошук вдалої форми донесення національної культурної ідеї”, — розповідає про колаборацію Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks, співзасновниця бутикової комунікаційної агенції Public Kitchen.

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Бренд

Популярне