Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як українські IT-компанії допомагають протистояти Росії

23 березня 2022

24 лютого Росія розгорнула повномасштабну війну в Україні. Весь цей час українські військові відважно захищають свою Батьківщину, відповідаючи міцним спротивом російським загарбникам. Війна триває і в інформаційному полі, де значну роль відіграють українські IT-компанії, які допомагають здійснювати кібератаки на російські організації в співпраці з Міністерством цифрової трансформації України. Vogue.ua зібрав перелік провідних IT-компаній, що допомагають протистояти Росії в різний спосіб — від DDos-атак на пропагандистські ресурси РФ до переказу коштів до благодійних фондів на підтримку української армії.

SoftServe

Міжнародна IT-компанія SoftServe, заснована у Львові, активно підтримує Україну у війні з російськими окупантами. За цей час SoftServe спрямувала вже 12 млн грн на підтримку української армії та гуманітарну допомогу, а також відкрила збір на окремому рахунку свого благодійного фонду "Відкриті очі". До того ж компанія перерахувала 24 млн грн податків заздалегідь, щоб влити додаткові ресурси в українську економіку вже сьогодні.

Компанія купує та передає ЗСУ бронежилети, рації, каски, розвантажувальні жилети, а також будівельні мішки для блокпостів. Волонтери фонду на місцях купують і формують аптечки, щоб передати їх у зони бойових дій. З початком війни SoftServe евакуював у західні області 1500 людей з Києва, Дніпра та інших міст. Жінок та сім’ї деяких розробників відрядили в Болгарію та Польщу, де є офіси. Частина працівників записалася до тероборони, інші працюють над проєктами для замовників. 

FavBet

З першого дня війни FavBet активно підтримує нашу Батьківщину усіма можливими способами. Маючи великий штат висококваліфікованих ІТ-фахівців, компанія створює програмне забезпечення, яке допомагає країні в різних аспектах війни — від блокування пропагандистських ресурсів РФ до застосунків, що допомагають ЗСУ ефективніше виконувати бойові завдання. 

Також серед своїх працівників компанія організувала так зване кібервійсько, яке день і ніч завдає ударів по IT-системах ворога. Головна ціль – зупинити злочинну пропаганду та розповісти громадянам Росії про реальний перебіг подій. Крім кібервійськ, кожен працівник компанії захищає Україну так, як він може. Хтось перебуває у складі ЗСУ, інші записалися до тероборони чи волонтерських організацій. Компанія FavBet на своєму вебресурсі запустила трансляцію єдиного українського ефірного мовлення, щоб кожен українець мав змогу дістати доступ до правдивої інформації, навіть на тимчасово окупованих територіях. Окрім цього, частину депозитів компанії до закінчення воєнних дій регулярно перераховуватимуть до фонду "Повернися живим".

Ajax Systems х stfalcon.com

Компанія Ajax Systems за ініціативи української ІТ-компанії stfalcon.com та за підтримки Міністерства цифрової трансформації України випустила застосунок «Повітряна тривога». Цей застосунок надсилає критичні сповіщення про початок і закінчення повітряної тривоги в певної області України, яку користувач вибирає сам.

Відтепер мешканцям України не треба чекати на сигнал сирени або моніторити різні інтернет-платформи. У разі повітряної тривоги застосунок миттєво повідомить вас про це відповідним гучним сигналом, навіть, якщо девайс перебуває у беззвучному або сплячому режимі. Застосунок уже завантажили понад 3,5 мільйона українців. Це можна зробити на iOS, Android та Huawei. Вам не треба реєструватися та вводити особисті дані. Поширювати геолокацію також немає потреби. Просто вкажіть область, яку хочете відстежувати, та отримуйте сповіщення.

Admixer

Компанія Admixer — провідний гравець рекламного ринку України, що надає партнерам і клієнтам комплексні сервіси з  розміщення інтернет-реклами в Україні та світі. Компанія, що є авторизованим партнером таких глобальних компаній, як Google, Facebook, Microsoft, Viber і Xandr, долучилася до інших, щоб допомогти українцям. На початку війни компанія перевезла працівників та їхні родини в безпечні регіони. Паралельно почала влаштовувати брейншторми з приводу того, як можна допомагати Україні з-за кордону. Компанія створила ініціативну групу антивоєнних активістів, до якої ввійшли члени команд Vogue Ukraine, Admixer, медіапрофесіонали, артконсультанти тощо. Задля підвищення обізнаності європейської аудиторії та світової спільноти про війну в Україні компанія започаткувала ініціативу з розміщення антивоєнної рекламної кампанії в Інтернет-мережі.

"Скориставшись ресурсами Admixer, замість комерційної реклами в міжнародних ЗМІ та на інших платформах ми почали розміщувати антивоєнні банери з відповідним таргетуванням (люди віком 18+). Креативи для банерів створювала агенція Vivid, ресурс або так званий інвентар для розміщення організовували наші колеги з Admixer Advertising та Admixer Technologies. Ось приклади банерів, з якими вже проконтактували десятки мільйонів людей в ЄС та інших країнах світу", — розповів Олександр Бреус, співзасновник та CEO компанії Admixer UA.

Один з банерів Admixer UA

"Впродовж перших двох тижнів війни вартість розміщення ми повністю покривали коштом бюджету Admixer UA. Та коли стало зрозуміло, що воєнні дії продовжуються на невизначений термін, а Україна та українці щодня потребують дедалі більше підтримки, ми вирішили розширити коло партнерів і розпочали створення платформи UAMind https://www.uamind.org. Платформа дає змогу кожній людині або юридичній особі долучитися до нашої ініціативи та вибрати зручний спосіб надання допомоги Україні. Вона містить готові для розміщення креативи, які може використати будь-хто з паблішерів у своїх медіа, також є змога надати грошову допомогу, вибравши з переліку перевірені фонди та організації, що збирають кошти на гуманітарні та інші потреби українців. Також ми передбачили можливість донацій у криптовалюті для Save The Children Ukraine. Список доступних послуг, як допомагати Україні, розширюватимемо й доповнюватимемо", — зазначив Олександр Бреус.

Grammarly

Українська компанія Grammarly, онлайн-платформа на основі штучного інтелекту для допомоги в спілкуванні англійською мовою, підтримує Україну. Компанія зазначила, що планує пожертвувати $5 млн організаціям і фондам, які підтримують захисників України і надають гуманітарну допомогу постраждалим українцям. Зокрема вони вже переказали перший транш у розмірі 30 000 000 гривень на рахунки ЗСУ, фонду «Повернись живим» та міжнародної організації «Save the Children», яка запустила ініціативу для допомоги українським дітям.

«Ми заблокували доступ до продуктів і сервісів Grammarly в Росії та Білорусі. Також ми додали повідомлення всередині продукту – воно інформуватиме користувачів, які пишуть про війну, щодо ресурсів для підтримки України», – зазначили в Grammarly.

Genesis

Українська IT-компанія Genesis працює над тим, щоб працівники та їхні сім’ї були в безпеці, а Україна мала допомогу, яку компанія може надати. 

Засновник IT-компанії Genesis Володимир Многолєтній також вирішив підтримати українських військових. На своїй сторінці у Facebook він розповів про особисту ініціативу перерахувати до фонду "Повернись живим" 5 млн гривень. У разі, якщо хтось із працівників теж вирішить у цьому взяти участь, Володимир пообіцяв, що особисто продублює його пожертвування. "Наші працівники перебувають у різних куточках України, однак наша діяльність набирає обертів. Ми масштабуємо свою участь у кібервійні та боротимемося до кінця", — пише компанія.

Ще в розділі BRAND

Популярне