
Туристи: рекламна кампанія Gucci Pre-Fall 2019
Алессандро Мікеле продовжує подорожувати по світу разом з рекламними кампаніями Gucci. Цього разу він відправив своїх героїв на острів Сицилія, а саме в древнє місто Селінунт. Античні напівзанедбані колони місцевого Акрополя стали ідеальним фоном для яскравих образів з колекції італійського бренду.



Не залишився кампейн і без іронії. Мікеле, любитель гіпербол і яскравих жестів, продемонстрував свій погляд на туристів, які приїжджають у такі історичні місця і починають масово фотографуватися. Також у кампейні можна побачити звернення до грецького сліду в історії Селінунта: два хлопці, що цілуються, одягнені практично як жителі Еллади.
У самих образах можна побачити практично все: і фестивальну естетику, і диско-культуру, і елементи панку. Італійський дизайнер сміливо міксує все на світі і залишається у виграші, адже ніхто не знає, що він покаже завтра.
Ще в розділі BRAND
Популярне

Хто такі орки: відповіді з першоджерел

11 цікавих фактів про Ілона Маска

Як Віра Вонг відсвяткувала 73-річчя

Сто років тому: 37 старовинних фото киян на київських вулицях

5 фільмів та серіалів Netflix, які варто подивитися в липні

10 простих правил, які допоможуть вижити під час війни

Ти шо, звар'ював?! – гуцульські вислови, які стали частиною мистецтва

5 найкращих фільмів для перегляду в кінотеатрах у липні

Королева-мати: що треба знати про Олену Пчілку – матір Лесі Українки

Портрет нації: українські сім’ї сто років тому

5 найстильніших кліпів Джорджа Майкла

Найкращі фільми і серіали про принцесу Діану
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.