До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Головні 3 новини краси тижня

Що спільного у Amazon, Sephora і Instagram? У цих компаній надзвичайно продуктивна весна. Нова лінія косметики, кредитна картка і можливість купувати прямо в Instagram. Більше про головні новини у царині краси цього тижня читайте в матеріалі.

Amazon запустив свою першу лінію засобів для догляду

Відомий на весь світ Інтернет-магазин запустив свою першу лінію косметики для догляду під назвою Belei: поєднання слів "believe" і "beauty" (з англ. "вірити" і "краса"). У першу лінію бренду увійшли 12 продуктів: очищувальні і зволожувальні засоби, маски і сироватки. Кожен засіб призначений для конкретних проблем: акне, зморшки, зневоднення і пігментні плями. В асортименті є антиоксидантна сироватка з феруловою кислотою і вітамінами С і Е, зволожувальна сироватка з п'ятьма видами гіалуронової кислоти, висвітлювальна сироватка з ніацинамідом і екстрактом планктону; засоби з бензолу пероксидом для лікування акне; зволожувальний засіб для обличчя з SPF50. Ціни – від 9 до 40 доларів за засіб; доставка – безкоштовна.

Реклама

"Наша мета – допомогти клієнтам витрачати менше часу і грошей на пошуки хороших засобів для догляду за шкірою, – говорить Кара Трусдейл, Amazon.com. – Ми застосували максимально простий підхід і пропонуємо хорошу якість за хорошу ціну".

В Instagram з'явилася функція купівлі прямо в мобільному додатку

Як повідомляє Buzzfeed News, користувачі Instagram у США вже можуть купувати товари понад 20 різних брендів зразу в Instagram. Раніше для цього достатньо було натиснути на товар, зазначений на сторінці магазину, – і додаток скеровував користувача в Інтернет-магазин, де можна було оформити покупку.

Зараз досить натиснути на тег продукту, щоб з'явилася опція "Оформити замовлення в Instagram". Далі – вибрати колір і розмір. Потім – контактні дані, інформацію про доставку і кредитну картку. Instagram збереже інформацію для подальших покупок, а користувач може убезпечити свої дані від раптових транзакцій за допомогою пін-коду. Взяти участь у бета-тестуванні нової функції запросили відомі б'юті-бренди: Anastasia Beverly Hills, ColourPop, Huda Beauty, KKW Beauty, Kylie Cosmetics, M.A.C., NARS, NYX Cosmetics і Quai.

Поки що користувачі можуть зробити за раз тільки одну покупку, а сама функція доступна через мобільний додаток. Замовлення оброблятимуться так само, як і інші запити, в "порядку живої черги".

Для використання цієї функції бренди платять невелику суму Instagram. Зате у разі втрати або пошкодження товару, Instagram відшкодовує вартість повернення.

Кредитні картки від Sephora

Найвідданіші шанувальники магазинів Sephora зможуть отримати окрему винагороду за свою любов: кредитну карту Sephora.

Цієї весни будуть доступними дві кредитні карти Sephora: Sephora Visa Credit Card і Sephora Visa Signature Credit Card, що обіцяють переваги на додаток до пільг, доступних з картою Beauty Insider. "Кредитна карта Sephora стала природним наступним кроком на нашому шляху лояльності", – каже Андреа Зарецькі, віце-президент Sephora з управління відносин з клієнтами і лояльності.

Власники карт отримуватимуть бонуси на додаток до винагороди від програми Beaury Insider. Тих, хто ще не став учасником цієї програми, отримання кредитки Sephora автоматично зарахує в Beauty Insider. Спочатку картки будуть доступними на обраних ринках, а потім будуть поширюватися в усіх магазинах США і sephora.com в найближчі місяці.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.