Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

TG Botanical показали колекцію в межах Тижня моди в Копенгагені

09 лютого 2022

Поки одні українські дизайнери активно опановують азійський ринок, а без інших неможливо уявити розклад Тижня моди в Нью-Йорку, sustainable-марка TG Botanical вирішила показати нову колекцію в межах Тижня моди в Копенгагені, відомого своїм особливим ставленням до етичних та екологічних брендів.

Колекція TG Botanical осінь-зима 2022/23 буквально походить із землі. Дизайнерка бренду Тетяна Чумак використовує інноваційні технології для виготовлення біорозкладного текстилю на рослинній основі. А для того, щоб процес виробництва був ще екологічнішим, TG Botanical забарвлюють тканини пігментами, отриманими з місцевої органічної сировини. Ідеться про експериментальне фарбування коренем марени, відваром жолудів і цибулевим лушпинням. Ці техніки дають змогу домогтися землистої колірної палітри, що складається з теракотових, рожевих, бузкових, брунатних і кам’яно-сірих відтінків. Кольори навмисне неоднорідні, а згодом тьмянітимуть під впливом сонячного світла й зовнішнього середовища, що тільки увиразнює природне походження кожного виробу.

Що стосується текстилю, то цього сезону TG Botanical використовують уже відомі органічні бавовну й льон, але доповнюють їх матеріалами з місцевих рослин і трав, як-от кропива й коноплі. Остання була використана для виготовлення 100% рослинного хутра. Колекція складається зі зручних трикотажних штанів, топів і кардиганів, тренчів, шуб з конопляного хутра та інших предметів гардероба, які могли б замінити менш екологічні альтернативи. Свої вироби Тетяна Чумак називає «живим одягом», що проходить довгий шлях від моменту появи перших паростків на вологому ґрунті українського поля до готової моделі в студії бренду. Дизайнерка прагне втілити цей особливий зв’язок із землею в кожному виготовленому виробі, щоб його власник міг відчути себе в обіймах справжньої природи.

Ознайомитися з новою колекцією української марки прийшли представники міжнародної преси, баєри та інфлюенсери, серед яких — Емілія Сільберг, Анна Йоганссон і Ю Масуї.

1 / 8
2 / 8
3 / 8
4 / 8
5 / 8
6 / 8
7 / 8
8 / 8

Украинские дизайнеры · Sustainability ·

Ще в розділі BRAND

Популярне