До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Соланж Ноулз – нове обличчя Calvin Klein

У 2014 році Calvin Klein запустив кампанію #MYCALVINS. Це означало, що під цим тегом в Instagram шанувальники марки викладали фото в їхніх "кельвінах". Модний блогер і тепер уже дизайнер К'яра Ферраньї раніше вже взяла участь в акції. До неї приєдналися Джастін Бібер і Кендалл Дженнер, Френк Оушен і Белла Хадід.

Фото: Calvin Klein

Новим обличчям оригінальної кампанії стала Соланж Ноулз разом зі своїми музикантами. Образи співачки і її команди уособлюють кампанію "Моя сім'я: #MYCALVINS", в якій основна увага приділяється зв'язкам між людьми, а не просто селфі. Це також перший раз, коли Calvin Klein запустив першу цифрову рекламну кампанію, проігнорувавши запуск друку на користь соціальних медіа.

Реклама
Фото: Calvin Klein

Читайте також:

Алессандра Амбросіо залишає Victoria's Secret

Названа найбільш високооплачувана модель світу

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.