До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Сицилійська майстерність: перша курортна колекція італійського бренду MANIMA

Promotion

Італійський бренд MANIMA представив першу курортну колекцію, що дістала назву Saline. Її бренд присвятив м’якому й солоному бризу Середземномор’я в теплий літній вечір.

Реклама

Натхненням для колекції Saline слугували знамениті солоні озера Рив’єри, розкидані по всьому регіону. Нова колекція MANIMA повністю передає природну красу італійських озер. Кожен виріб розшивали вручну сицилійські ремісники. До Saline входять невагомі сукні, штани-палацо, жилети й кімоно, виготовлені з чистого італійського льону з вишивкою ручної роботи.

Зручні, постійно актуальні й вишукані вироби, прикрашені авторською вишивкою, що уособлює тисячолітні традиції MANIMA втілює в собі дух розкоші й виробляє непідвладні часу предмети неперевершеної якості.

Метод роботи MANIMA заснований на трьох принципах: жіночій майстерності, технологіях та соціальному настрої. Цифрове ательє бренду — це інноваційна модель виробництва в Італії, що ґрунтується на ефективній екосистемі інтегрованих програмних застосунків для автоматизованого керування виробничим процесом. Це дає змогу ремісникам працювати віддалено зі свого дому чи контролювати процес на дистанційній основі й водночас щодня й далі розвиватися у своєму професійному середовищі.

MANIMA прагне зробити позитивний внесок у жіночу спільноту. Ексклюзивна програма бренду для жінок передбачає широке навчання для адаптації нового покоління майстринь-вишивальниць, що дає їм змогу стати самостійними підприємицями.

Захист довкілля та соціальний аспект — ключові пріоритети для MANIMA. У кожному продукті використовуються ретельно дібрані матеріали й процеси, що не завдають шкоди навколишньому середовищу. "Ми віримо в давньогрецький вислів Каллас Кая Агатоса, який визнає співіснування краси й моральності. Наша місія полягає в тому, щоб забезпечити гармонію справжньої розкоші з потребою позитивно впливати на людей і довкілля. MANIMA виходить за межі створення гарних продуктів. Ми прагнемо підвищити стандарти в галузі завдяки прозорому й сталому виробничому процесу", — зазначають у бренді.

MANIMA народилася з бажання об’єднати етику й естетику в унікальний ремісничий бренд. Засновники, Кароліна Гутманн і П’єро Ді Паскуале, віддали перевагу успішній кар’єрі виконавчого директора в Merck і журналістові італійської телекомпанії RAI, справі своєї душі. Їхнє бажання полягало в тому, щоб створити автентичний та екологічний бренд, що дає змогу усвідомленим сучасним клієнтам гармонізувати своє бажання позитивно впливати на людей та довкілля.

Model: Roberta Lagana
Photographer: Alex Dani
Stylist: Anna Wang
Makeup: Olga Golovco
Producer: Valeri Manziuk
Art Director: Domi Perek


Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.