До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Шик і практичність: інтерв’ю з дизайнеркою бренду LVIR Джийон Ан

Нейтральні кольори, вільний крій і строгі лінії, характерні здебільшого для традиційно чоловічого одягу, — південнокорейський бренд LVIR, заснований 2017 року, вважає своєю головною місією розширення гендерних меж і протидію прищепленому розумінню жіночності. Переробляючи мінімалізм чоловічого утилітарного одягу, дизайнерка лейбла Джийон Ан втілює його в зручних жіночних формах. Серед прихильниць сеульського бренду — Розі Гантінгтон-Вайтлі, Гайді Клум і Єва Чен, які неодноразово звертали увагу на ретельно продумані деталі, високоякісні тканини й характерні силуети. Vogue.ua поспілкувався з дизайнеркою бренду Джийон Ан і з’ясував, чому концепція less is more — найпевніше рішення нового жіночого гардероба.

Джийон Ан

Ідея створення власного бренду спала на думку Ан після досить тривалої роботи в ролі позаштатної дизайнерки чоловічого одягу. Саме тому естетика м’якої маскулінності червоною ниткою проходить крізь усі колекції LVIR. Інтерпретація і загравання із суто чоловічими лініями стали головним натхненням дизайнерки, а в процесі створення останньої весняно-літньої колекції бренду до джерел натхнення долучився і стиль вінтажного сафарі, де простота, функціональність і природні кольори поєднуються з майстерними деталями — акцентними ґудзиками й виразною посадкою.

Реклама

Візитна картка багатьох колекцій LVIR — веганська шкіра. Джийон Ан розповідає, що вибір припав на цю тканину, оскільки саме вона може об’єднати шик і практичність, а також передати цей стик маскулінності й фемінності. Однак дизайнерка зауважує, що виробництво одягу й усі супутні цьому процеси неминуче пов’язані із забрудненням довкілля, попри всі зусилля. Тенденція fast fashion, яка привчила людей позбуватися одягу за кілька місяців після придбання і гнатися за новими трендами, не імпонує Ан. Головний внесок LVIR у концепцію sustainability — це позачасовий одяг, що зможе довго виконувати свої функції, а отже потреба в його заміні на новий помітно знижується. Особливе місце в житті бренду посідає філософія less is more, яка проявляється у створенні позатрендового одягу: вироби LVIR легко поєднуються між собою і вписуються в будь-який гардероб. За визнанням Ан, у процесі розроблення і дизайну вона намагається передусім думати про потреби клієнтів, що допомагає підкреслити індивідуальність, а також балансувати між особливим стилем і потрібним комфортом.

За часів запуску бренду індустрія моди вийшла на новий рівень: завдяки переходу торгових платформ з офлайнового в онлайнове середовище мода швидко глобалізувалася. Великі інтернет-ритейлери, як-от Net-A-Porter, почали закуповувати товари в корейських брендів. Ті ж зі свого боку створили основу для довіри на глобальному ринку, адже мали шалену популярність завдяки високій якості одягу й самобутнім дизайнам. Підігрівала бажання модниць випробувати творіння дизайнерів і дедалі більша цікавість до корейської культури. LVIR пішов за їхнім прикладом — і в червні 2019 дебютував з круїзною колекцією в Парижі. Цьому передувало відкриття флагманського бутика в ROW DTLA в Лос-Анджелесі в березні того ж року. Сьогодні одяг LVIR доступний у найбільших онлайн-магазинах, зокрема Net-A-Porter, Farfetch, Browns, Ssense і Saks Fifth Avenue.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.