
Вічні цінності: новий дроп бренду Poustovit
За часів турбулентності й постійних змін український бренд вирішив нагадати про глибинні основи життя — новий дроп Poustovit сповнений затишку, дружби, тепла й любові. Вперше за всю історію свого існування бренд розробив масову лінійку дитячого одягу. Героїнями нового знімання стали Лілія Пустовіт, Ірина Костюк і Вікторія Фіалка зі своїми дітьми.




Вишитий на спині худі малюнок — частина українського наративу, дерево Життя, яке також акцентує увагу на вічних цінностях і зв’язку поколінь. Єднання з природою, власною родиною й істинними почуттями допоможуть кожній знову відчути дитину в собі, хоч скільки матимемо років.



Ще в розділі Бренд
Популярне

6 годин сну: корисно чи шкідливо?

Інтервальне голодування: особистий досвід

Фейсбілдинг: що потрібно знати про фітнес для обличчя

Гід наймоднішими джинсами сезону весна-літо 2021

Особистий досвід: як ефективно тренуватися з гумою

Маланка: зйомка українського Vogue в Карпатах

16 серіалів і фільмів, якщо вам сподобалися «Бріджертони»

Кольоровий денім — головний тренд сезону весна-літо 2021

Гід наймоднішими спідницями сезону весна-літо 2021

5 трендів сезону весна-літо 2021, які можна носити вже тепер

Ховаємо щоки: три короткі стрижки для круглого обличчя

11 фільмів, які можуть здобути «Оскара» у 2021 році
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.