До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Вічні цінності: новий дроп бренду Poustovit

За часів турбулентності й постійних змін український бренд вирішив нагадати про глибинні основи життя — новий дроп Poustovit сповнений затишку, дружби, тепла й любові. Вперше за всю історію свого існування бренд розробив масову лінійку дитячого одягу. Героїнями нового знімання стали Лілія Пустовіт, Ірина Костюк і Вікторія Фіалка зі своїми дітьми.

Вишитий на спині худі малюнок — частина українського наративу, дерево Життя, яке також акцентує увагу на вічних цінностях і зв’язку поколінь. Єднання з природою, власною родиною й істинними почуттями допоможуть кожній знову відчути дитину в собі, хоч скільки матимемо років.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.