До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Ріта Ора стала амбасадором Escada

У колекції весна-літо 2019 креативний директор Escada, Найл Слоун, продемонстрував сучасне бачення жінки. Продовженням оновлення марки стало оголошення імені її нового амбасадора – тепер обличчям Escada буде співачка Ріта Ора.

Escada весна-літо 2019

У компанії вважають, що Ріта Ора ідеально втілює дух Escada: одночасно потужний і бунтарський, адже співачка відома своєю волелюбністю, креативністю і яскравим стилем.

Реклама
Escada весна-літо 2019

"Я дуже схвильована тим, що знялася в новій кампанії Escada, – розповідає Ріта Ора. – У бренду сміливі починання, і мені подобається, що їх ДНК зосереджене навколо яскравих кольорів, сміливих принтів і сильних жінок. Я не можу дочекатися, щоб розповісти більше про нашу подальшу співробітництво!"

Escada весна-літо 2019

"Засновниця Дому, Маргарета Лей, стала відомою, одягаючи сильних жінок. Вона дала їм гардероб, що руйнує стереотипи про жінок в бізнесі в 1970-90-х роках. Ріта втілює дух цих жінок. Вона знає, що її голос побудував її власну імперію і продовжує доводити, що прокласти свій власний шлях можливо з вірою в себе, талантом і відмінним почуття гумору. Тому, вона справжня жінка ESCADA", – коментує Найл Слоан.

Escada весна-літо 2019
Escada весна-літо 2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.