До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Річ дня: окуляри з квітів українського бренду Ochis

Український бренд Ochis, окуляри якого стали експонатом французського Musée de la lunette, представляють інноваційну колекцію протисонцевих окулярів з квітів Tsvit.

Ochis перші у світі створили окуляри на основі кави. Тепер же бренд розширив власну технологію та інтегрував у кавову основу справжні квіти. Ochis завжди надихалися багатством рідної природи, відчуваючи міцний зв’язок із землею як джерелом життя та краси. Так, команда бренду створила колекцію Tsvit, у якій кожна оправа прикрашена пелюстками українських квітів: соняшника, чорнобривців і волошок.

Реклама

До колекції ввійшли шість дизайнів оправ, кожна з яких може бути прикрашена будь-якою з трьох квіток. Візерунки на окулярах – унікальні та неповторні. Окуляри з чорнобривцями мають коричневі протисонцеві лінзи, а із соняхом і волошками – сірі. До кожного замовлення додається футляр, зроблений з кави, з відповідним патерном пелюсток.

Ochis і далі допомагають країні – 10% від вартості кожних проданих окулярів перераховують на гуманітарну допомогу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.